کد خبر : 19534
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 20:17

طرز تهیه اسنک تابه ای خوشمزه

طرز تهیه اسنک تابه ای خوشمزه

اسنک تابه ای یکی از پیش غذاهای خوشمزه و لذیذ است که خیلی راحت و سریع درست می‌شود و به از آن می‌توان به عنوان یک میان وعده سریع و ساده هم استفاده کرد، این اسنک خوشمزه با روش‌های مختلف و مواد متنوعی درست می‌شود

طرز تهیه اسنک با ماهیتابه نی نی سایت طرز تهیه اسنک با ماهیتابه رژیمی طرز تهیه اسنک در توستر طرز تهیه اسنک ساده طرز تهیه اسنک با نان لواش در ماهیتابه طرز تهیه اسنک بیرونی طرز تهیه اسنک خوشمزه و مجلسی اسنک لقمه ای تابه ای

اسنک تابه ای یکی از پیش غذاهای خوشمزه و لذیذ است که خیلی راحت و سریع درست می‌شود و به از آن می‌توان به عنوان یک میان وعده سریع و ساده هم استفاده کرد، این اسنک خوشمزه با روش‌های مختلف و مواد متنوعی درست می‌شود

مواد لازم برای ۴ نفر
کالباس ۳۰۰ گرم
گوجه فرنگی ۲ عدد
پنیر پیتزا ۲۰۰ گرم
نان تست به مقدار لازم
سس گوجه فرنگی به مقدار لازم
آویشن به مقدار لازم

طرز تهیه اسنک تابه ای

مرحله اول

ابتدا کالباس گوشت یا مرغ را به انتخاب خودتان با رنده درشت رنده کنید و یا با چاقو نگینی خرد کنید و در یک ظرف بریزید سپس گوجه را تمیز بشورید و خشک کنید و به شکل نگینی و ریز خرد کنید و به کالباس‌ها اضافه کنید و با هم مخلوط کنید.

مرحله دوم

سپس درب یک تابه دو طرفه را از آن جدا کنید، کف تابه نیازی به چرب کردن ندارد و بعد در کف تابه نان تست بچینید و روی نان‌ها مقداری سس گوجه فرنگی بریزید و پخش کنید تا کاملا سطح نان را بپوشاند و بعد مقداری پنیر پیتزا روی نان ‌ها بریزید.

مرحله سوم

مقدار پنیر بستگی به ذائقه و سلیقه خودتان دارد و هرچه بیشتر باشد، اسنک کشدارتر می‌شود و طعم پنیری آن بیشتر می‌شود، سپس مقداری از مخلوط مواد روی پنیر بریزید و روی نان تست پخش کنید و بعد دوباره مقداری پنیر پیتزا روی مواد بریزید.

مرحله چهارم

سپس یک لایه نان تست روی مواد قرار دهید و بعد پشت درب تابه را روی آن‌ها قرار دهید و با فشار دست، آن‌ها را فشرده کنید و سپس شعله پخش کن را روی حرارت قرار دهید و بعد تابه را روی شعله پخش کن بگذارید و حرارت را خیلی کم کنید.

مرحله پنجم

بعد ۳ دقیقه درب تابه را روی نان‌های تست فشار دهید تا لایه‌ها کاملا با هم فیکس شوند، سپس یک سمت اسنک‌ها که طلایی شد، آن‌ها را برگردانید تا طرف دیگر هم طلایی رنگ شود، درب تابه را دوباره روی اسنک‌ها فشار دهید تا خوب پخته شوند.

مرحله ششم

دقت کنید که نان‌های تست زیاد سرخ نشوند چون تلخ مزه می‌شوند، اگر تابه دو طرف ندارید، اسنک‌ها را داخل یک تابه معمولی قرار دهید و یک جسم سنگین روی آن‌ها قرار دهید تا لایه‌ها کاملا با هم فیکس و محکم شوند و مواد داخل آن بیرون نریزد.

مرحله هفتم

سپس اسنک‌ها را از روی حرارت بردارید و چند اسنک تابه‌ای را در ظرف مناسب بچینید و مقداری سس کچاب و گوجه فرنگی و هزار جزیره و یا به دلخواه خودتان هر سس دیگری را روی اسنک‌ها بریزید و بعد مقداری آویشن هم روی آن‌ها بپاشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *