کد خبر : 13812
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 - 9:45

طرز تهیه کیک خوشمزه هلو

طرز تهیه کیک خوشمزه هلو

  کیک خوشمزه هلو  ارزش غذایی: مقدار ارزش غذایی کالری ۵۶۲ پروتئین ۷ گرم کربوهیدرات ۲۸ گرم چربی ۴۷ گرم چربی اشباع*شده ۳۰ گرم فیبر ۲ گرم شکر ۲۰ گرم نمک ۰.۹ گرم مواد لازم: کره ۱۰۰ گرم، آب*شده، به*اضافه*ی کمی برای ته ظرف بیسکویت* ترد ۶۰۰ گرم پنیر نرم ۲۸ گرم شکر ریز یا

 

کیک خوشمزه هلو 

peach-cake

ارزش غذایی:

مقدار ارزش غذایی

کالری ۵۶۲
پروتئین ۷ گرم
کربوهیدرات ۲۸ گرم
چربی ۴۷ گرم
چربی اشباع*شده ۳۰ گرم
فیبر ۲ گرم
شکر ۲۰ گرم
نمک ۰.۹ گرم

peach-cake

مواد لازم:

کره ۱۰۰ گرم، آب*شده، به*اضافه*ی کمی برای ته ظرف
بیسکویت* ترد ۶۰۰ گرم
پنیر نرم ۲۸ گرم
شکر ریز یا خاک قند ۱۰۰ گرم
عصاره وانیل ۲ قاشق چای*خوری
خامه غلیظ ۳۰۰ میلی*لیتر
تمشک ۴۵۰ گرم
هلوی رسیده ۳ عدد (در صورت تمایل پوست*کنده شود)

روش تهیه:

۱. کف و کناره*های یک قالب ۲۰ سانتی که ته آن جدا می*شود را کاغذ پوستی پهن کنید. با استفاده از مقداری کره کاغذ را در کناره*های قالب در جای خود ثابت کنید. بیسکویت*ها را در یک کیسه*ی پلاستیکی مواد غذایی ریخته و با استفاده از وردنه آن را خردکنید. سپس آن را با کره*ی آب*شده کاملاً ترکیب نمایید. ترکیب را داخل قالب آماده*شده ریخته و محکم به سمت پایین فشار دهید تا یک سطح یکنواخت ایجاد نمایید. بگذارید این ترکیب تا زمانی که مواد داخل کیک را آماده می*کنید سرد شود.

۲. پنیر، شکر و وانیل را در یک*کاسه ریخته و با همزن برقی هم بزنید تا نرم شوند. سپس خامه را به آن*ها اضافه کرده و تا زمانی که همه مواد خوب ترکیب شوند هم بزنید. ۱۰۰ گرم تمشک و نیمی از تکه*های هلو را روی آن پخش* کنید. با استفاده از یک قاشقک تنها با چند چین آن*ها را مخلوط* کنید – همان*طور که شما چیز کیک را درست می*کنید آن*ها حالت چین*دار بیشتری به خود می*گیرند.

READ
آموزش ساخت گل رز کلوئه کریستالی

۳. با قاشق این ترکیب خامه*ای را روی پایه*ی بیسکویت بریزید. این کار را از لبه*ها به سمت داخل انجام دهید. با پشت قاشق دسرخوری یا یک قاشقک قسمت روی چیزکیک را صاف کنید. کیک را تمام طول شب در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد و سفت شود.

۴. در یک مخلوط*کن، ۲۵۰ گرم از باقیمانده*ی تمشک را له کنید، آب آن را بگیرید، آن را هم بزنید و یک قاشق چای*خوری از دانه*ها را در صورت تمایل به آن بیفزایید. برای شیرین کردن آن به میزان دلخواه شکر اضافه کنید. سپس به*اندازه کافی آب و یا آب هلو به آن بیفزایید تا به شکل سس در بیاید و بعد بگذارید تا زمان سرو کردن خنک شود.

۵. حدود ۳۰ دقیقه قبل از سرو، چیز کیک را داخل دمای اتاق قرار دهید. در صورت استفاده از قالبی که ته آن جدا می*شود، با جدا کردن انتهای قالب کیک را به*آرامی خارج کنید. چیزکیک را روی بشقاب مخصوص سرو قرار دهید و کاغذ پوستی را از آن جدا کنید. باقی*مانده*ی تمشک و تکه*های هلو را روی چیزکیک پخش*کنید، مقداری از سس آماده*شده را نیز روی آن ریخته و سپس کیک را سرو کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *