کد خبر : 18498
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 15:36

مدل پردهای جدید آشپزخانه 2023با طرح های شیک و زیبا مد سال

مدل پردهای جدید آشپزخانه 2023با طرح های شیک و زیبا مد سال

یکی از المان های مهم در طراحی آشپزخانه های که دارای پنجره می باشند توجه به مدلهای پرده می باشد که اغلب برای زیباسازی فضای آشپزخانه از ست پرده متناسب با رنگ کابینت و دیوار آشپزخانه انتخاب می گردد.

انواع مختلفی از پرده های آشپزخانه وجود دارد که اغلب با توجه به نیاز و همچنین سلیقه و تمایلات مدلی مناسب انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدل پردهای جدید آشپزخانه 2023 جلب می نماییم.

alt

مدل پردهای جدید آشپزخانه 2022 با طرح های شیک و زیبا مد سال

” مدل پردهای جدید آشپزخانه 2022 “ یکی از المان های مهم در طراحی آشپزخانه های که دارای پنجره می باشند توجه به مدلهای پرده می باشد که اغلب برای زیباسازی فضای آشپزخانه از ست پرده متناسب با رنگ کابینت و دیوار آشپزخانه انتخاب می گردد. همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز . یکی از مهم ترین مواردی که تعیین کننده طرح پرده آشپزخانه است. در صورتی که قصد دارید پرده را به منظور زیبایی و جلوه بخشیدن برای آشپزخانه تهیه نمایید می توانید از انواع پرده های زینتی و تزیینی با پارچه های تور و حریر استفاده نمایید اما در صورتی که قصد دارید از پرده به عنوان پوششی برای فضای آشپزخانه استفاده کنید.

پرده پانچ از انواع پرده های است که در عین پوشانندگی مناسب پنجره، دارای طرح های متنوع و شیک می باشند که جلوه فوق العاده خاصی در فضای آشپزخانه ایجاد می نماید. در ضمن پرده های بالا رونده با دوخت های مناسب دکوراسیون مدرن و کلاسیک نیز می توانند برای پنجره های آشپزخانه گزینه مناسبی باشند. اگر پوشش دیوار ها طرح دارد، انتخاب پرده ساده مناسب تر خواهد بود و بالعکس اگر دیوار ها ساده و بدون طرح است، پرده طرح دار انتخاب مناسب تری است.
alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

altaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltalt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

altaltaltaltaltaltaltaltalt

منبع :سوربان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *