کد خبر : 3147
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1392 - 18:48

آموزش تهیه دسر ویژه شب یلدا/دسر

آموزش تهیه دسر ویژه شب یلدا/دسر

مواد لازم: بیسکوئیت ساقه طلایی  ۱ بسته  کره  ۱۰۰ گرم  ژله تمشک ۱ بسته  بستنی وانیلی  ۱ لیوان  ژله انار  ۱ بسته انار دانه شده به مقدار دلخواه     ابتدا ته قالب را یک کیسه پهن می کنیم و بیسکوئیت را پودر می کنیم و با  کره  مخلوط می کنیم داخل قالب می ریزیم

0.275683001386522110_taknaz

مواد لازم:

بیسکوئیت ساقه طلایی

 ۱ بسته

 کره

 ۱۰۰ گرم

 ژله تمشک

۱ بسته

 بستنی وانیلی

 ۱ لیوان

 ژله انار

 ۱ بسته

انار دانه شده

به مقدار دلخواه

 

 


ابتدا ته قالب را یک کیسه پهن می کنیم و بیسکوئیت را پودر می کنیم و با  کره  مخلوط می کنیم داخل قالب می ریزیم و با پشت قاشق کمی فشار می دهیم تا حالت چسبندگی پیدا کند ، داخل یخچال می گذاریم به مدت یک ساعت سپس پودر ژله تمشک را ابتدا با یک لیوان آب جوش و سپس با یک لیوان بستنی خوب مخلوط می کنیم .

کمی که خنک شد داخل قالب روی بیسکوئیت ها می ریزیم و دوباره داخل یخچال تا بسته شود و در آخر پودر ژله انار را با یک لیوان آب جوش و یک لیوان آب سرد مخلوط می کنیم .

زمانیکه به غلظت سفید تخم مرغ رسید دانه های انار را به ژله اضافه کرده و داخل قالب می ریزیم و به مدت ۴ ساعت داخل یخچال می گذاریم. می توانیم به راحتی این دسر را برگردانیم بشقابی را روی قالب می گذاریم و قالب را برمی گردانیم سپس کیسه را به آرامی جدا می کنیم و دوباره بشقابی می گذاریم بر روی بیسکوئیت ها و به آرامی بر می گردانیم.

 منبع:تکناز

READ
درست کردن پیتزای آب نباتی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *