کد خبر : 10299
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1393 - 21:30

آموزش نوشيدنی معجزه گر پاییزی/نوشیدنی

آموزش  نوشيدنی معجزه گر پاییزی/نوشیدنی

متاسفانه در چند سال اخیر شاهد رشد بیماری سرطان، بوده ایم. پزشکان این بیماری را ناشی از امواج ماهواره ای و تغذیه  نا مناسب می دانند. اگر یکی از عزیزتان در حال مبارزه با این بیماری است، بهتر است در تغذیه او دقت کنید تا سیستم ایمنی بدن بیمارتان را بالا ببرید. زیرا کسانی که

آموزش نوشيدنی معجزه گر پاییزی/نوشیدنی

متاسفانه در چند سال اخیر شاهد رشد بیماری سرطان، بوده ایم. پزشکان این بیماری را ناشی از امواج ماهواره ای و تغذیه  نا مناسب می دانند. اگر یکی از عزیزتان در حال مبارزه با این بیماری است، بهتر است در تغذیه او دقت کنید تا سیستم ایمنی بدن بیمارتان را بالا ببرید. زیرا کسانی که برای درمان این بیماری تحت شیمی درمانی قرار می گیرند، سلول های سالم بدن شان را نیز به همراه سلول های ناسالم از دست می دهند. به همین منظور بهتر دیدم که در کنار درمان شیمیایی، درمان گیاهی و سنتی را نیز معرفی کنم. این نوشیدنی مورد تایید بسیاری از پزشکان طب سنتی است و اگر از این نوشیدنی استفاده کنید تا حد زیادی به اثرات ناگوار درمان این بیماری کمک کرده اید.

آموزش نوشيدنی معجزه گر پاییزی/نوشیدنی

اين نوشيدني معجزه گر به سادگي تهيه مي گردد:

شما فقط به چغندرقند ، هويج و سيب، از هر كدام يك عدد نیاز دارید.

میوه ها را به همراه پوست قطعه قطعه كرده و سپس در آبميوه گيری قرار داده و پس ازآبگيری بلافاصله بنوشيد. هر چه از زمان آبگیری بگذرد، آبمیوه خاصیت خود را از دست خواهد داد.

با توجه به اینکه این نوشیدنی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود، در پیشگیری از بیماری های کبد، كليه، لوزالمعده و همچنين درمان زخم معده نیز بسیار موثر است.

READ
طرز تهیه حلوای دوشاب(شیره انگور) 

اما اگر از خستگی مفرط و خشکی و قرمزی چشم رنج می برید با ویتامین A موجود در این نوشیدنی، باعث بهبود این علایم خواهید شد.

همچنین برای كمك به حركات روده و رفع يبوست این نوشیدنی را مصرف کنید، به این ترتیب باعث سلامت پوست و بشاش شدن آن خواهید شد.

برای دیدن اثر این نوشیدنی طبیعی، آن را به مدت 2 هفته به طور مداوم یکبار به صورت ناشتا قبل از صبحانه و یک بار در بعدازظهر مصرف کنید. این نوشیدنی در کاهش وزن نیز موثر است.

امیدوارم با این نوشیدنی بتوانید به عزیزانی که با این بیماری در حال مبارزه هستند کمک کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *