خانه / سلامت / با غذا به جنگ گرمازدگی بروید

با غذا به جنگ گرمازدگی بروید

سيب علاوه بر داشتن طعم خوب، سرشار از فيبر است که سموم مضر را دفع و به حفظ تعادل بدن کمک مي کند.

*بادام: بادام حاوي ميزان زياد کلسيم، فيبر و مواد معدني است که بدن به آن نياز دارد. بادام کمک مي کند تا تعادل قند خون حفظ شود.

*ليمو ترش: مصرف آب ليمو، يک عادت بسيار سالم است به ويژه در فصل گرما.

*کلم برگ: اين گياه خاصيت ضدباکتري و ضد ويروسي دارد. اين دو خاصيت در مقابله با گرماي هوا بسيار موثر است.

*چغندر قرمز: اين گياه حاوي ماده معدني با ارزشي است که به طور موثر با گرماي هوا مقابله مي کند.

*کلم بروکلي: با کمک به هضم غذا و دفع سموم به بدن کمک مي کند تا به طور موثري با گرما مقابله کند.

*سير: سير به بدن در مقابله با گرما کمک مي کند. باکتري ها و انگل هاي مضر را از بين مي برد.

*آواکادو: به علت داشتن ميزان زياد فيبر و آنتي اکسيدان، آواکادو يکي از بهترين مواد غذايي براي مقابله با گرما به حساب مي آيد.

*انار: اين ميوه غني از آنتي اکسيدان است و از بدن در برابر حساسيت و بيماري هاي پوستي که در فصل گرما بروز مي کند، محافظت مي کند.

*زردچوبه: علاوه بر تأثيري که روي پوست دارد، با گرماي هوا نيز به طور موثر مقابله مي کند.

*دانه کتان: اين گياه حاوي اسيدچرب امگا۳ است که توان بدن را براي مقابله با بيماري افزايش مي دهد.

*زغال اخته: خاصيت ضد ويروسي و ضدباکتريايي دارد و يکي از موثرترين ميوه ها براي مقابله با گرماست.

*زنجبيل: همان گونه که مصرف آن در فصل سرما مفيد است، براي فصل گرما نيز مفيد است زيرا به بدن براي مقابله با گرما کمک مي کند.

*روغن زيتون: اين روغن خاصيت زيادي دارد به ويژه در فصل گرم براي بدن مفيد است. براي سالاد و غذاها از اين روغن استفاده کنيد.

درباره ی bano1

مطلب پیشنهادی

8 1 علامت کمبود آهن

خستگی: رایج ترین علامت کمبود آهن خستگی یکی از علائم رایج کمبود آهن بوده و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد نمایید *

قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس