کد خبر : 912
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 تیر 1392 - 1:39

نحوه صحیح ورزش کردن در ماه رمضان

نحوه صحیح ورزش کردن در ماه رمضان

در ماه رمضان به این فکر نکنید که باید مانند گذشته حداقل یک ساعت ورزش کنید. بلکه این نکته را در یاد داشته باشید که یک ورزش کوتاه و ۲۰ دقیقه ای هم در این ماه می تواند بدن خود را در شرایط سالم نگه دارید.

برای ورزش کردن بهترین زمان بعد از سحر و افطار است چرا که در این زمان بدن شما بیشترین انرژی را دارد و به راحتی می توانید ورزش کنید.

ماه مبارک رمضان آغاز شده است و همه افراد به نوعی برنامه ریزی کارهای خود را با زمان اذان هماهنگ می کنند. از این رو ممکن است زمان برخی از کارها کمی بهم میریزد که یکی از آن ها ورزش های روزانه است که دیگر زمانی برای آن باقی نمی ماند اما رها کردن ورزش می تواند عواقب ناخوشایندی را به همراه داشته باشد پس باید برای این یک ماه راه درست ورزش کردن را بلد باشید.** اولین نکته در ماه رمضان شدت ورزش است که باید آن را تا حدی کاهش دهید. انجام نرمش های سخت برای آنهایی که روزه دار هستند می تواند بیماری به همراه داشته باشد جرا که بدن نمی توانند فشار زیادی را در این ماه تحمل کند و پس از مدتی از کار می افتد.

** در بخش دوم باید مراقب ورزش هایی که انجام می دهید باشید. تابستان را باید با ورزش های خاصی پشت سر بگذارید که بهترین آن ها دوچرخه سواری، پیاده روی و شنا است. این ورزش ها هم برای قدرت بدنی مناسب هستند و هم از چاق شدن شما جلوگیری می کنند.

ورزش** برای ورزش کردن بهترین زمان بعد از سحر و افطار است چرا که در این زمان بدن شما بیشترین انرژی را دارد و به راحتی می توانید ورزش کنید البته بازهم بهتر است بعد از افطار به ورزش بپردازید تا بتوانید آب بنوشید.

** در ماه رمضان به این فکر نکنید که باید مانند گذشته حداقل یک ساعت ورزش کنید. بلکه این نکته را در یاد داشته باشید که یک ورزش کوتاه و ۲۰ دقیقه ای هم در این ماه می تواند بدن خود را در شرایط سالم نگه دارید.

READ
طرز بافت پادری با قلاب بافی/قلاب بافی

افکارنیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *