کد خبر : 19221
تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1402 - 11:28

لغو بازي جام جهاني كشتي؛

جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی لغو شد

جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی لغو شد

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد به دلیل حساسیت و فشار رقابت‌های سال ۲۰۲۳ به عنوان سال پیش از المپیک پاریس، برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی آمریکا و ایران را لغو کرده است.

جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی لغو شد

با اعلام اتحادیه جهانی کشتی رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی که در آمریکا و ایران قرار بود برگزار شود لغو شد.

جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی لغو شد

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از خبرگزاری فارس، اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد به دلیل حساسیت و فشار رقابت‌های سال ۲۰۲۳ به عنوان سال پیش از المپیک پاریس، برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی آمریکا و ایران را لغو کرده است.

پیش از این قرار بود رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی در روزهای ۴ و ۵ آذر سال جاری در تهران و جام جهانی کشتی آزاد روزهای ۴ و ۵ دی در کارولویل آمریکا برگزار شود.

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار خبری اعلام کرد: با توجه به تمرکز بسیاری از کشورها بر آماده‌سازی کشتی‌گیران خود برای المپیک 2024 پاریس، عدم حضور بالقوه در جام جهانی 2023 یکی از نگرانی‌های اصلی اتحادیه جهانی بود. علاوه بر این، مسابقات جهانی بلگراد که برای سپتامبر 2023 برنامه‌ریزی شده است، فشار بیشتری را بر کشورها وارد می‌کرد.

بر همین اساس، اتحادیه جهانی پس از بررسی دقیق و تجزیه و تحلیل چالش‌ها و پیچیدگی‌های موجود در سازماندهی رویدادهای حساس پیش رو تصمیم گرفت تا این 2 رویداد پرمخاطب پیش از المپیک پاریس لغو شود.

READ
آفزلیش امارجاباختگان زلزله ترکیه

همچنین فقدان حمایت کافی برای میزبانی این مسابقات از سوی کشورهای میزبان یکی دیگر از عوامل موثر در این تصمیم بوده است.

اتحادیه جهانی کشتی تاکید کرده تصمیم به لغو رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی پس از تماس‌های متعدد و بحث و گفت‌وگو با کشورهای ایران و آمریکا اتخاذ شده است.

منبع :ورزش 3

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *