کد خبر : 12448
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 - 14:22

خداحافظی گروه آریان برای همیشه

خداحافظی گروه آریان برای همیشه

گروه پاپ موسیقی ایران که در یک مقطع زمانی خواص هواداران بسیاری را داشت بعد از افت و خیز هایی که در کارهای خود داشت تصمیم به خداحافظی از عرصه موسیقی گرفت که جزئیات بیشتر را در ادامه خواهید خواند. هرچند این خبر آنچنان برای آریانی ها خبر خوبی نخواهد بود چرا که پس از

خداحافظی گروه آرین

گروه پاپ موسیقی ایران که در یک مقطع زمانی خواص هواداران بسیاری را داشت بعد از افت و خیز هایی که در کارهای خود داشت تصمیم به خداحافظی از عرصه موسیقی گرفت که جزئیات بیشتر را در ادامه خواهید خواند.

هرچند این خبر آنچنان برای آریانی ها خبر خوبی نخواهد بود چرا که پس از انتشار این اثر دیگر آریان فعالیت رسمی نخواهد داشت و هر یک از اعضا به صورت انفرادی در زمینه موسیقی فعالیت خواهند کرد.

گروه آریان در سال های شروع به کار خود  به سرعت جای خود را در میان مخاطبان باز کرد و با استقبال زیاد جامعه ای قرار گرفت که موسیقی پاپ در آن تنها چندسالی به صورت رسمی اجازه انتشار یافته بود. این گروه، در تاریخ موسیقی پاپ ایران بسیاری از عنوان های اول را یدک می کشد: اولین گروه پاپ بعد از انقلا ب، اولین گروه مختلط تاریخ موسیقی ایران، اولین گروه پاپ دارنده گروه کر و صاحب عنوان پرفروش ترین آلبوم تاریخ موسیقی پاپ ایران. از میان اعضای آنها محمدرضا گلزار با ورود به سینما همکاری خود را با این گروه قطع کرد و برخی از اعضای آن هم جای خود را به دیگران دادند.

 

گروه آریان

گروه موسیقی پاپ آریان

آریان در سال ۱۳۸۷ آهنگ مشترک خود را به نام «دوستت دارم» با کریس دی برگ، خواننده مشهور ایرلندی در تهران اجرا کرد و طی این سال ها چهار آلبوم دیگر با عنوان «آلبوم گل آفتابگردون»، «و اما عشق»، «تا بی نهایت» و «بی تو با تو» را منتشر کرد که البته به دور از حواشی و فرازوفرود هم نبود.

READ
عکس شلوار کردی لیلا حاتمی در جشنواره فیلم فجر

خوانندگان اصلی این گروه علی پهلوان و پیام صالحی که از بانیان شکل گیری گروه بودند همچنان خواننده اصلی آریان باقی مانده بودند تا اینکه چندی پیش پیام صالحی از به تعلیق درآمدن گروه آریان خبر داد. او به اختلاف اعضای این گروه با محسن رجب پور، مدیرعامل شرکت ترانه شرقی و تهیه کننده آلبوم هایشان اشاره و عنوان کرد که انتشار آلبوم آریان۵، سه سال به طول انجامیده و به روزبودن خود را از دست داده است.

رجب پور هم در گفت وگویی که داشت، گفت: «تمام حقوق مرتبط با آثار منتشرشده و منتشر نشده گروه آریان که ترانه شرقی مجوزش را گرفته، متعلق به این موسسه است. آلبوم «آریان۵» هم از این قاعده خارج نیست و ما تصمیم خواهیم گرفت که منتشر شود یا نه.»

همه این دعواها و چالش های رسانه ای ادامه داشت تا اینکه علی پهلوان، امروز با انتشار فایل صوتی خبر از انتشار پنجمین اثر این گروه و تعطیلی فعالیت های رسمی آریان داد.

منبع :نمناک

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *