کد خبر : 17813
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 16:17

“خونه خودتونه” برنامه خانوادگی جدید تلویزیون،

“خونه خودتونه” برنامه خانوادگی جدید تلویزیون،

برنامه تلویزیونی «خونه خودتونه» با محوریت خانواده از قاب شبکه افق مهمان خانه مخاطبین شده است.

"خونه خودتونه" برنامه خانوادگی جدید تلویزیون، روی آنتن

برنامه تلویزیونی «خونه خودتونه» با محوریت خانواده از قاب شبکه افق مهمان خانه مخاطبین شده است.

 «خونه خودتونه» نام برنامه ترکیبی جدیدی است که در قاب شبکه افق سیما جای گرفته است. این برنامه شامل چند آیتم در حوزه فرهنگ سازی خانواده تهیه شده است.

“خونه خودتونه” توسط یک زوج اجرا می‌شود و هر هفته شنبه تا پنجشنبه ساعت 17 و تکرار آن روز بعد ساعت 10 مهمان خانه مخاطبین خواهد شد.

سید روح‌الله رحیمی، تهیه‌کننده درباره چرایی ساخت این برنامه گفت: زمان زیادی است که در کشور بحث سبک زندگی بیان می‌شود که شامل تمام وجوهات آن می‌شود. ما در برنامه «خونه خودتونه» به سراغ همین موضوعات رفته‌ایم. برای اینکه بفهمیم در برنامه نیازمند پرداخت به چه موضوعاتی هستیم قریب به سه ماه وقت گذاشتیم.

وی افزود: سعی ما این بود که تمام بخش‌های مرتبط با خانواده را مورد توجه قرار دهیم تا بتوانیم به سبک زندگی درست برسیم. در این برنامه موضوع اصلی خانواده است.

تهیه‌کننده برنامه “خونه خودتونه” تأکید کرد: مجریان برنامه ما یک زوج هستند که پیشتر هم سابقه اجرا داشته‌اند. ما نیاز داشتیم که برنامه یک مجری آقا و یک مجری خانوم داشته باشد.

آقای مهدی حاجی و خانم بهاره امیری خانواده‌ای هستند که برنامه خونه خودتونه را اجرا می‌کنند. این دو مجری فرزند هم دارند که شاید در آینده آنها را نیز وارد برنامه کنیم.

وی ضمن ارائه توضیحاتی در مورد بخش‌های مختلف برنامه گفت: برنامه ما چند آیتم ثابت دارد. آیتم‌ها در شهرستان‌های مختلف تولید شده و بنای ما بر این بود که از تهران و فضای خاص زندگی در این شهر فاصله بگیریم. این تصمیم به این دلیل گرفته شد که ما بتوانیم در برنامه به موضوع اقلیم، گویش و… هم توجه کنیم.

READ
بیوگرافی شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا

تلویزیون , خانواده ,

رحیمی در ادامه افزود: به طور کل تنها 10 درصد از آیتم‌های ما در تهران است و برای ضبط آیتم‌ها تا به امروز به شهرهای قم، محلات، کاشان، اردکان و سفید شهر رفته‌ایم. قرار ما بر این است تا تجربه زیستی موضوعات هر قسمت را از نزدیک مشاهده کنیم.

وی در ادامه ضمن توضیح دیگر بخش‌های برنامه خاطرنشان کرد: یکی از آیتم‌های جذاب ما تحت عناوین «من و مامان» و «من و بابا» است که در آن جای پدر و مادر و کودکان به صورت نمایشی تغییر می‌کند تا تجربیات آنها در این تغییر مشاهده شود. نکته قابل توجه این است که این افراد بازیگر نیستند و از مردم عادی این نقش‌ها را گرفته‌ایم. از آیتم‌های دیگر برنامه می‌توان به بخش‌های مهارتی برنامه اشاره کرد.

تهیه‌کننده «خونه خودتونه» در پایان گفت: در برنامه خونه خودتونه بر محله محوری تاکید داریم. امروز با گسترش زندگی مدرن محله‌ها در حال از دست دادن هویت خود هستند که در آنها کانون‌های فرهنگی، مساجد و… هم وجود دارد. قرار ما این است که در طی برنامه به سراغ محله‌هایی برویم که با فعالیت‌هایی توانسته‌اند اهالی را دور هم جمع کنند.

منبع :خبرگزاري تسنيم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *