کد خبر : 17756
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 19:25

نحوه شستن دستمال جادویی

نحوه شستن دستمال جادویی

با این روش دستمال ها تمیز می شوند و لکه ها و بوی بد آن ها از بین می رود و ضدغفونی می گردند و می توانید دوباره از آن ها در آشپزخانه استفاده نمایید

نحوه شستن دستمال جادویی و دستمال های آشپزخانه طرز نگهداری دستمال جادویی  طرز استفاده از دستمال جادویی  شستن دستمال اشپزخانه   نحوه شستن دستمال جادویی  نحوه استفاده از دستمال وایت اند وایت

با این روش دستمال ها تمیز می شوند و لکه ها و بوی بد آن ها از بین می رود و ضدغفونی می گردند و می توانید دوباره از آن ها در آشپزخانه استفاده نمایید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله نحوه شستن دستمال جادویی و دستمال های آشپزخانه در ادامه با ما  همراه باشید.

مواد لازم برای شستن دستمال آشپزخانه
سرکه یک لیوان
جوش شیرین یک قاشق غذاخوری
پودر لباسشویی یک قاشق غذاخوری
آب جوش به میزان کافی

نحوه شستن دستمال

مرحله اول

اگر دستمال های آشپزخانه شما کثیف و پر از لکه شده اند با این روش بسیار تمیز می شوند در یک قابلمه آب بریزید و بگذارید به جوش بیاید سپس دستمال ها را داخل آن قرار دهید.

مرحله دوم

یک لیوان سرکه را به همراه یک قاشق جوش شیرین و یک قاشق پودر لباسشویی داخل قابلمه بریزید و اجازه دهید با هم بجوشد سپس در یک لگن مقداری آب ولرم و پودر لباسشویی بریزید.

مرحله سوم

برای ده دقیقه دستمال ها را با آب ولرم و پودر بشویید سپس آب کشی کنید و جلوی نور خورشید قرار دهید تا خشک شوند با این روش ضدعفونی می شوند و چربی ها پاک می گردد.

منبع :داجان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *