کد خبر : 17267
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 11:32

طرز دوخت کیسه ساندویچ برای لقمه مدرسه

طرز دوخت کیسه ساندویچ برای لقمه مدرسه

با شروع شدن مدرسه ها و مهد کودک ها یکی از دغدغه های والدین درباره لقمه کودکانشان است. این که این لقمه را چطور بسته بندی کنند که خراب و آلوده نشود و شکل و فرم خودش را هم حفظ کند. در این مطلب می خواهیم این دغدغه مادرهای مهربان را برطرف کنیم و آموزش دوخت کیسه ساندویچ را برای آنها منتشر کنیم

طرز دوخت کیسه ساندویچ برای لقمه مدرسه

طرز دوخت کیسه ساندویچ برای لقمه مدرسه بسیار آسان است و فقط نیاز به دو تکه پارچه و تکه ای چسب ولکرو دارد. این کیسه محافظ خوبی برای لقمه بچه هاست.

عکس طرز دوخت کیسه ساندویچ

با شروع شدن مدرسه ها و مهد کودک ها یکی از دغدغه های والدین درباره لقمه کودکانشان است. این که این لقمه را چطور بسته بندی کنند که خراب و آلوده نشود و شکل و فرم خودش را هم حفظ کند. در این مطلب می خواهیم این دغدغه مادرهای مهربان را برطرف کنیم و آموزش دوخت کیسه ساندویچ را برای آنها منتشر کنیم. این کیسه قابلیت استفاده مجدد را دارد و می توانید هر زمانی که احساس کردید کثیف شده آن را بشویید. جنس آن از پارچه است و خیلی راحت و در کمتر از ۱۵ دقیقه آماده می شود.

وسایل لازم برای آموزش دوخت کیسه ساندویچ

  • پارچه کتان لمینت دار ۲ تکه در ابعاد ۷٫۵ در ۱۶٫۵ سانتیمتر
  • چسب ولکروی ۱ اینچی
  • چرخ خیاطی
  • قیچی

طرز دوخت کیسه ساندویچ

. روکش لمینت پارچه کتان از جنس پلاستیک است و به تازه ماندن محتوای کیسه ساندویچ کمک می کند. از این نوع پارچه برای دوخت پیش بند آشپزخانه هم می توانید استفاده کنید.

دو تکه پارچه را در ابعادی که ذکر شد برش دهید. البته می توانید ابعاد کیسه ساندویچ را به دلخواه خودتان تغییر دهید و کیسه هایی در سایزهای متفاوت درست کنید.

READ
آموزش شنل مجلسی

عکس پارچه طرحدار

لبه های دو تکه پارچه را بر روی هم قرار دهید و سه طرف تکه پارچه ها را با چرخ خیاطی و با درز ۱ سانتیمتری بدوزید و فقط یک طرف از حاشیه دو تکه پارچه را ندوزید تا از طریق آن پارچه را پشت و رو کنید.

پارچه را پشت و رو کنید و قسمت باقیمانده از درز پارچه را به اندازه ۱ سانتیمتر تو بگذارید و به هم بدوزید.

دورتادور پارچه را با فشار انگشت صاف کنید. دقت داشته باشید که به خاطر پوشش لمینت پارچه کتان نمی توانید از اتو استفاده کنید.

عکس طرز دوخت کیسه ساندویچی

یک بار دیگر دورتادور پارچه را به در نظر گرفتن حاشیه ۱ سانتیمتر بدوزید.

یک تکه از چسب ولکرو به طول ۱۵ سانتیمتر را بچینید و سمت قلاب دار چسب را به لبه بالایی طرف رویی پارچه بدوزید. سمت حلقه دار چسب را باید به ۵ سانتیمتری لبه پایینی طرف زیری پارچه بدوزید.

عکس دوخت کیسه ساندویچی

لبه پایینی را به سمت بالا تا کنید به طوری که چسب ولکروی این لبه در فاصله حدود ۶ سانتیمتری لبه فوقانی قرار بگیرد. حالا سه طرف پارچه را که روی هم قرار گرفته بدوزید تا کیسه ساندویچ شما آماده شود.

عکس روش دوخت کیسه ساندویچ

فیلم طرز دوخت کیسه ساندویچ

در ویدئوی زیر به طور عملی کیسه ساندویچی را که در بالا آموزش داده ایم را برای شما می دوزد. پیشنهاد می کنیم حتما این ویدئوی کوتاه را ببینید.

READ
آموزش خیاطی بدون دوخت به شکل اناناس/خیاطی

 

عکس کیسه پارچه ای زیپ دار

منبع :بساز و بفروش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *