کد خبر : 7592
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 21:49

خودتان راباور کنید تابه موفقیت برسید/رازموفقیت

خودتان راباور کنید تابه موفقیت برسید/رازموفقیت

  موفقیت در باور خود ما هم می توانیم به موفقیت دست یابیم به شرطی که افکار ناامید کننده و بی هدف را کنار بگذاریم، خود را باور داشته باشیم و فقط راجع به موفقیت و راه های رسیدن به آن فکر کنیم. گاهی به دهان دیگران چشم می دوزیم تا آنها ما را نسبت

 

موفقیت در باور خود-موفق باشی

موفقیت در باور خود

ما هم می توانیم به موفقیت دست یابیم به شرطی که افکار ناامید کننده و بی هدف را کنار بگذاریم، خود را باور داشته باشیم و فقط راجع به موفقیت و راه های رسیدن به آن فکر کنیم.

گاهی به دهان دیگران چشم می دوزیم تا آنها ما را نسبت به چیزی که می خواهیم باور کنیم، متقاعد کنند. ما می پرسیم: «من می توانم این کار را بکنم؛ این طور نیست؟» به طور کلی، مبنای قضاوت آنها بر اساس توانایی واقعی ما نیست، بلکه بر پایه تخیل و تصور ماست. به عبارت دیگر، مردمی که در اطراف ما هستند مانند آینه احساسات ما را منعکس می کنند؛ وقتی بترسید، نشان می دهند که می ترسید و اگر اعتماد به نفس داشته باشید، به شما اطمینان می دهند و موفق خواهید شد. نمی توانید برای تأیید  منتظر باشید تا دیگران شما را متقاعد کنند، زیرا آنها برای تأیید شما به خود شما نگاه می کنند.

670px Believe in Yourself Step 2 Version 4  خودتان را باور کنید تا به موفقیت برسید

 

موفقیت پل گونزالس

«پل گونزالس» در یک محل فقیر نشین لس آنجلس بزرگ شده بود. او به خاطر دارد که گاهی در «روز مشاغل» افرادی به مدرسه می آمدند و درباره کارهایشان به دانش آموزان توضیح می دادند. پل می گوید که این دیدارها اثر کمی روی او داشته است، زیرا هرگز خود را به جای آنها تصور نکرد. هم چنان که بزرگتر می شد، شاهد اعمال خشونت آمیزی بود که اوج آن قتل یکی از پسر عموهایش بود.پل تصمیم گرفت که باید تغییری ایجاد کند. «آن روز، من قولی به خود دادم: هرگز برای دیگران تأسف نخورم و از آنچه به دست می آورم لذت ببرم.» او که نوجوان چهارده ساله ای بود از گروه های محلی کناره گرفت و در دوره های ورزشی پلیس محلی آموزش دید. «می دانستم باید کاری برای خودم بکنم.» پل، برنامه ای را شرح داد که از ساعت ۵ صبح شروع می شد. سرانجام او مشت زنی را به عنوان ورزش اصلی خود انتخاب کرد و آرزوی او شرکت در المپیک بود. سرانجام در سال ۱۹۸۴ به عضویت تیم مشت زنی کشورش برگزیده شد و هدف او کسب مدال طلا بود. حالا او میهمان« روزهای مشاغل» در لس آنجلس است و به دانش آموزان می گوید: مهم ترین چیزی که باید بیاموزند این است که «هر کاری  که بخواهید می توانید انجام دهید تا به موفقیت برسید، اما باید ابتدا خود را باور داشته باشید. »

READ
راستی ! شما کی هستید

اگر افراد درباره خود خوش بین باشند، افراد دیگر پنج برابر بیشتر احتمال دارد که درباره آنها خوش بین باشند. عوامل کم اهمیت تر شامل تجارب شخصی فرد و احتمال کلی به دست آمدن نتیجه است.  همیشه باید موفقیت را پیش شرط افکار خود قرار دهیم و تفکر مثبت داشته باشیم تا به موفقیت دست یابیم.

منبع:مجله اینترنتی موفق باشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *