کد خبر : 15526
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1395 - 22:55

آموزش بافت پلیور مردانه

آموزش بافت پلیور مردانه

  آموزش بافت یک مدل فوق العاده شیک مردانه رو می خاهم براتون بزارم. امیدوارم مورد پسندتون باشه. برای بافت این لباس زیبا ۷ کلاف کد دوئه ۶۵۰ لازم داریم و میل سایز ۵ استفاده میشه.     برای مشاهده تصویر بزرگ روی عکس کلیک کنید : آموزش بافت پلیور اون خانمونه رو هم می

 

آموزش بافت یک مدل فوق العاده شیک مردانه رو می خاهم براتون بزارم. امیدوارم مورد پسندتون باشه.

برای بافت این لباس زیبا ۷ کلاف کد دوئه ۶۵۰ لازم داریم و میل سایز ۵ استفاده میشه.

 

 

برای مشاهده تصویر بزرگ روی عکس کلیک کنید :

116

آموزش بافت پلیور اون خانمونه رو هم می زارم اما این آموزش بافت پلیور آقا هست.

 

 

نوع بافت: ساده بافی روبافی ، پیچ بافی

 

‏جلو: با نخ ۶۵۰ لاناگلد ۱۱۰ دانه سر انداخته، ۵ ‏سانتیمتر ۲ ‏رو، ۲ ‏زیر کشبافت می بافیم. روی ۵۵ ‏دانه سمت چپ نقشه شماره ۱ را اجراء کرده، در این میان روی ۵۵ ‏دانه سمت راست هم نقشه شماره ۲ ‏را ( ۸ ‏رو، ۸ ‏زیر! ۸ ‏رج یک بار دانه های زیر را ۴*۴ پیچ می بافیم.) اجراء می کنیم. قد بافت به ۳۰ ‏سانتیمتر که رسید، پیچ دادن سمت راست را ادامه داده. در سمت چپ نقشه شماره ۳ ‏را ( ۵ ‏رو، ۵ ‏زیر! هر ۵ ‏رج یک بار دانه های رو را زیر، زیر را رو می بافیم.) اجراء می کنیم. قد بافت به ۴۶ سانتیمتر که رسید، برای حلقه آستین از هر دو طرف ۲ ‏+ ۳ ‏دانه کور کرده، در هر رج رفت ۱ دانه در طول بافت کور می کنیم. قد بافت به ۵۵ ‏سانتیمتر که رسید، برای یقه از وسط ابتداء ۱۲ دانه، بعد، از هر دو طرف یقه ۲ + ۳ ‏دانه و در رج های رفت بعدی ۱ دانه کور می کنیم تا اینکه ۳ ‏دانه باقی بماند. ۳ ‏دانه را یکباره کور می کنیم.

READ
آموزش دوخت کوسن گلدار/خیاطی

woolen1

woolen4

woolen5woolen6

‏پشت:۱۱۰ ‏دانه سر انداخته، ۵ ‏سانتیمتر ۲ ‏رو. ۲ ‏زیر کشبافت می بافیم. با رو بافی ادامه داده، ۱۰ دانه یک بار ۲ ‏تا یکی کرده و تعداد دانه ها را به ۱۰۰ دانه کاهش می دهیم. قد بافت به ۴۶ سانتیمتر که رسید، برای حلقه آستین از هر دو طرف ۲ + ۳ ‏دانه، بعد، در هر رج رفت ۱ دانه کور می کنیم تا ۳۶ ‏دانه باقی بماند. ۳۶ ‏دانه را یکباره کور می کنیم.

woolen2

 

‏آستین: ۵۰ ‏دانه سر انداخته، ۵ ‏سانتیمتر ۲ ‏رو، ۲ ‏زیر کشبافت می بافیم. در آستین سمت چپ نقشه شماره ۱ ‏را اجراء می کنیم. بعد از آن ، هر ۴ رج یک بار از هر دو طرف ۱ دانه اضافه می کنیم. از وسط آستین سمت راست ۸ ‏دانه را زیر می بافیم. قد بافت به ۵۳ ‏سانیتیمتر که رسید، برای حلقه آستین از هر دو طرف ۲ ‏+ ۳ ‏دانه، بعد، در هر رج رفت ۱ دانه کور می کنیم تا اینکه ۲۰ ‏دانه باقی بماند. ۲۰ ‏دانه را یکباره کور می کنیم.

woolen3

‏یقه: از دور یقه دانه در آورده، ۵ ‏سانتیمتر ۲ ‏رو، ۲ ‏زیر کشبافت می بافیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *