کد خبر : 15277
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1395 - 0:47

چرا باید در تابستان به جای چای معمولی چای سبز بنوشیم

چرا باید در تابستان به جای چای معمولی چای سبز بنوشیم

  روش تهیه چای سیاه و چای سبز نوشیدن چای روزانه از مهم‌ترین موارد در وعده‌های غذایی و برای از بین بردن خستگی است و با فاصله ای قبل یا بعد از وعده‌های غذایی استفاده می‌شود. بسیاری از افراد نه تنها برای فواید چای بلکه از روی عادت چای می‌نوشند. گرچه چای سبز و سیاه هر

در هوای گرم به جای چای سیاه چای سبز بنوشید، زیرا...

 

روش تهیه چای سیاه و چای سبز

نوشیدن چای روزانه از مهم‌ترین موارد در وعده‌های غذایی و برای از بین بردن خستگی است و با فاصله ای قبل یا بعد از وعده‌های غذایی استفاده می‌شود. بسیاری از افراد نه تنها برای فواید چای بلکه از روی عادت چای می‌نوشند.

گرچه چای سبز و سیاه هر دو از برگ کاملیا سیننسیس بدست می‌آیند، اما تفاوت‌هایی در پردازش این دو نوع چای وجود دارد.برگ‌های چای سبز تخمیر نمی‌شود و بلافاصله بعد از برداشت خشک می‌شود و به همین علت آنتی‌اکسیدان محبوبی شناخته شده است و اثرات مفیدی در مبارزه با سرطان، بیماری‌های قلبی و دیگر بیماری‌ها دارد، در حالی که چای سیاه از طریق فرایند اکسیداسیون به نام تخمیر ایجاد می‌شود.

چای سبز یک نوشیدنی کامل برای تابستان و برای سلامت قلب هم مفید است. مصرف چای سبز در تابستان توصیه شده و برای جلوگیری از تشنگی، کمک به گرمازدگی و در از بین بردن مواد سمی بدن مفید استکافئین موجود در چای سبز هم در بهبود عملکرد مغز و کاهش وزن مفید است، اما مصرف بیش از اندازه آن توصیه نمی‌شود.

چای سیاه به عنوان نوشیدنی عالی فصل زمستان توصیه شده و شامل پروتئینی برای هضم غذا است.

READ
علائم اختلالات هورمونی در زنان/ چگونه هورمونها را متعادل کنیم؟!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *