کد خبر : 7588
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 21:36

راز موفقیت در کار/راز موفقیت

راز موفقیت در کار/راز موفقیت

  موفقیت در کار هر کسی طالب مقداری هیجان است.معمولاً به دنبال داشتن احساس خیلی بد، احساس خوب بودن ظاهر می شود. در یک روز هیجان انگیز موفقیت کاری به دست نمی آید، بلکه موفقیت کاری ،در شغلی ثابت، مولد و رضایت بخش حاصل می شود. موفقیت کاری تونی و کارلا چند سالی بود که

 

موفقیت در کار-موفق باشی

موفقیت در کار

هر کسی طالب مقداری هیجان است.معمولاً به دنبال داشتن احساس خیلی بد، احساس خوب بودن ظاهر می شود. در یک روز هیجان انگیز موفقیت کاری به دست نمی آید، بلکه موفقیت کاری ،در شغلی ثابت، مولد و رضایت بخش حاصل می شود.

موفقیت کاری تونی و کارلا

چند سالی بود که «تونی و کارلا» با یکدیگر زندگی می کردند. تونی در حال تحصیل بود؛ کارلا برای موفقیت کاری سخت کار می کرد تا هزینه هایشان را تأمین کنند. سپس به خانه می آمد تا غذا بپزد و خانه را مرتب کند و تا آنجا که می تواند همه چیز را برای تونی زیباتر سازد. کارلا به خاطر دارد «حالا که به گذشته نگاه می کنم می بینم که روزهای دشواری بود، اما این دشواری متعلق به ما بود و ما با یکدیگر  به تلاش ادامه دادیم.» و حالا، با داشتن مدرک، تونی به اوج رسیده بود. کشمکش های مالی از میان رفته بود. در حقیقت، تقریباً همه مشکلات اولیه زندگی زناشویی آنها رخت بر بسته بود. تونی به جای رضایت از وضعیت تازه ،از این امر ناراحت بود که حالا که او شخص جدیدی شده کارلا نتوانسته فردی تازه شود و با هم تناسب ندارند. سخنان او کارلا را نگران کرد. « نمی خواهم همه چیز تغییر کند. نمی خواهم فردی تازه بشوم. نم یخواهم هر روز این اضطراب را داشته باشم که آیا به حد کافی خوب هستم؛ یا نمی خواهم کاری بکنم که موجب ناامیدی تونی بشوم.» تونی به کارلا می گوید که سهم خود را در بهتر کردن زندگی زناشویی انجام نداده، بلکه آن را خراب کرده است. کارلا نیز به سهم خود از وضعیت تازه شکایت دارد:« آن روزها، اگر چه زندگی سخت بود اما زندگی آرام و ثابتی داشتیم.»

ایجاد رقابت‌های سالم می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت اخلاقیات و سلامت نیروی کار باشد که در نتیجه آن موفقیت کاری شرکت نیز بالا خواهد رفت. درصورتیکه خود سازمان پشت این برنامه‌ها باشد نشاندهنده این است که شرکت اهمیت زیادی به ارتقای سلامتی کارمندان و نیروی کار خود می‌دهد.

READ
کدام مواد موجود در شامپو خطرناکند

مطالعات بلند مدت رهبران شرکت ها نشان می دهد که از هر ده نفر، هفت نفر از افرادی که بیشترین مدت را در شغل خود باقی مانده اند، تعادلی میان بهترین و بدترین تجارب خود ایجاد می کنند و به طور نسبی احساس ثبات دارند. آنها چیزی دارند که روان شناسان آن را «تمرکز بر میانگین قابل قبول» نامیده اند ،نه یک چیز غیر عادی و این امری مفید است، زیرا هر روز از زندگی افراد بیشتر یک روز متوسط است تا یک روز غیر عادی یا فوق العاده.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *