کد خبر : 6711
تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1393 - 17:48

در چای پس از غذا آبلیمو بریزید /سلامت

در چای پس از غذا آبلیمو بریزید   /سلامت

  در چای پس از غذا آبلیمو بریزید   پژوهشگران می گویند مصرف چای و آبلیمو بعد از هر وعده غذایی می تواند شما را سیر نگه دارد و از “ریزه خواری” در طول روز جلوگیری کند. بررسی ها نشان می دهند، دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی هزاران داوطلب دریافتند که آن دسته از افرادی

 

در چای پس از غذا آبلیمو بریزید

 

پژوهشگران می گویند مصرف چای و آبلیمو بعد از هر وعده غذایی می تواند شما را سیر نگه دارد و از “ریزه خواری” در طول روز جلوگیری کند.

بررسی ها نشان می دهند، دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی هزاران داوطلب دریافتند که آن دسته از افرادی که مواد ترش و نوشیدنی های گرم مثل چای بعد از وعده های غذایی خود زیاد استفاده می کنند احتمال ورود “باکتری ها” و میکروب ها به بدنشان کمتر است و سیستم ایمنی بدنی قوی تری دارند و احتمال ابتلا به بیماری های گوناگون در آنها کاهش می یابد.

از نظر محققان مصرف این معجون می تواند روی “عملکرد مغزی” تاثیر مثبت بگذارد و مشکلات خواب را برای افرادی که از پر خوابی و بی خوابی رنج می برند برطرف سازد.

نتایج مطالعات نشان می دهند، مصرف چای و آبلیمو بعد از غذا افراد را در روز سر حال نگه داشته و باعث هضم سریع هر چه زودتر غذا در “سیستم گوارشی” می شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *