کد خبر : 4504
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1392 - 22:03

آموزش بافت جغجغه / بافتنی

آموزش بافت جغجغه / بافتنی

از این گل های جغجغه ای ظرف یک ساعت چند تا بسازید و برای تزیین گهواره ، تزیین تخت نوزاد ، تزیین سقف اتاق کودک ، آویز گهواره و … از آن استفاده کنید

ساخت-جغجغه-150x150

 

 

 

برای ساخت جغجغه لپ لپی به وسایل زیر نیاز دارید :
دو رنگ کاموا
یک تخم مرعغ لپ لپ معمولی
مهره یا منجوق
قلاب بافتنی

بافت آسان این گل تخم مرغی و مدت زمان محدودی که برای ساخت آن صرف می کنید این فرصت را به شما می دهد که از این گل های جغجغه ای ظرف یک ساعت چند تا بسازید و برای تزیین گهواره ، تزیین تخت نوزاد ، تزیین سقف اتاق کودک ، آویز گهواره و … از آن استفاده کنید .

ساخت-جغجغه-1

منجوق با مهره و یا دانه حبوباتی که دارید را داخل تخم مرغ لپ لپی بریزید .

ساخت-جغجغه-2

برای ساخت این روکش تخم مرغی شما باید با اصول اولیه بافتنی با قلاب آشنا باشید . پایه ها را کوتاه ببافید و با توجه به اندازه ی تخم مرغی که دارید از پایه ها را کم کنید تا پوشش مناسب برای تخم مرغ به دست آید . در مراحل بعدی کار تخم مرغ را داخل بافتنی بگذارید و دور تخم مرغ را با پایه های کوتاه ببافید تا وقتی که کل تخم مرغ پوشانده شود .

ساخت-جغجغه-3

حالا از وسط تخم مرغ با رنگ مخالف رنگ تخم مرغ یک دور پایه های کوتاه ببافید و ابا اضافه کردن پایه روی پایه اصلی گلبرگ های چین چین گل را ببافید .

READ

ساخت-جغجغه-4

حالا برای این گل های تزیینی چشم و دهان بسازید و از زیبایی کارتان لذت ببرید . این گل ها ارزش تزیین دارند و بهتر است در دست نوزاد قرار نگیرد مر این که از گهواره آن را طوری اویزان کنید که فقط به دست نوزاد برخورد کند و در دهان نگذارد.

ساخت-جغجغهمنبع:نازک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *