کد خبر : 2188
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1392 - 13:33

دوخت جامدادی چرمی/خیاطی

دوخت جامدادی چرمی/خیاطی

اگر یک کیف چرمی در خانه دارید که دیگر به آن نیاز ندارید میتوانید با چرم های این کیف بدون استفاده تان یک جامدادی خوشگل برای فرزندتان بسازید . روش بسیار ساده ی دوخت این جامدادی را در ادامه مطلب این پست دنبال کنید .   این جامدادی عروسکی را با هر رنگ از چرم

اگر یک کیف چرمی در خانه دارید که دیگر به آن نیاز ندارید میتوانید با چرم های این کیف بدون استفاده تان یک جامدادی خوشگل برای فرزندتان بسازید . روش بسیار ساده ی دوخت این جامدادی را در ادامه مطلب این پست دنبال کنید .

 

این جامدادی عروسکی را با هر رنگ از چرم می توان ساخت . ابتدا از چرم هایی که در دسترس دارید دو بیضی هم اندازه را برش بزنید که خط تقارت بزرگ آن از طول یک مداد نتراشیده بزرگ تر باشد .

آموزش-دوخت-جامدادی-با-چرم-(1)

زیپی که به عنوان زیپ جامدادی انتخاب کرده اید را روی یکی از بیضی های چرمی بگذارید . به اندازه ی درازی محل باز شدن زیپ منهای یک سانت یک نوار کاغذی به عرض یک سانتی متری برش بزنید .

آموزش-دوخت-جامدادی-با-چرم-(2)

نوار را روی بیضی چرمی بگذارید و با مداد آن را بکشید . سپس با استفاده از کاتر یا قیچی محل مشخص شده را از چرم جدا کنید .

آموزش-دوخت-جامدادی-با-چرم-(3)

زیپ را با چرخ خیاطی در محل شیاری ایجاد شده به چرم بدوزید .

آموزش-دوخت-جامدادی-با-چرم-(4)

دو تکه چرم یا لایه و یا پارچه سفید دایره شکل به عنوان چشم عروسک برش بزنید و به چرم بدوزید . چشم ها را از مهره با دکمه بسازید و روی تکه ی دایره ای سفید رنگ بدوزید .

READ
آموزش مدل بافت حصیری/بافتنی

آموزش-دوخت-جامدادی-با-چرم-(5)

چند نواراریب های باریک نیم سانتی را به اندازه ی بلندی و کوتاهی مورد سلیقه خودتان به صورت تصویر زیر روی چرم ها با چسب بچسبانید تا کار دوخت کردن آن را راحت تر انجام دهید .

آموزش-دوخت-جامدادی-با-چرم-(6)

در مرحله ی بعد ابتدا زیپ را باز کنید سپس لایه دوم چرم بیضی شکل را روی قسمتی که نوار اریب های هستند بگذارید و به لایه ی اول دوخت کنید .

آموزش-دوخت-جامدادی-با-چرم-(7)

از محل زیپی که باز است جامدادی را به طرف اصلی خود برگردانید . یک پایپون ساده بسزید و به موهای روبانی جامدادی عروسکی دخترانه وصل کنید .

آموزش-دوخت-جامدادی-با-چرم

به همین سادگی یک جامدادی زیبا از چرم کیف یا لباس های چرمی که دیگر به آن ها نیاز ندارید برای فرزندتان بسازید . از این کیف علاوه بر استفاده به عنوان جامدادی ، می توان از آن به عنوان کیف موبایل چرمی ، کیف پول چرمی و کیف دستی چرمی کودکان هم استفاده کرد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *