کد خبر : 20454
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 19:32

مهاجرت نرگس محمدی به فرانسه+عکس

مهاجرت نرگس محمدی  به فرانسه+عکس

نرگس محمدی تصویری از خود در فرانسه منتشر کرد.

نرگس محمدی از ایران رفت | استایل متفاوت نرگس محمدی در فرانسه +عکس

نرگس محمدی از جمله بازیگران شناخته شده تلویزیون است که با بازی در سریال ستایش به شهرت رسید. نرگس محمدی در سریال ستایش نقش دختری با نام ستایش را بازی کرد که در فصل دوم و سوم سریال به زنی پخته تبدیل شده بود. نرگس محمدی همسر علی اوجی است و این دو چند سالی است که با هم زندگی عاشقانه خود را آغاز کرده است. همسر نرگس محمدی تهیه کننده شناخته شده سینما است. تازه ترین خبر درباره نرگس محمدی را در ادامه بخوانید.

 

نرگس محمدی، بازیگر معروف و خوشروی کشورمان که او را با نقش‌آفرینی در سریال «ستایش» به‌خاطر می‌آوریم، در جدیدترین پست اینستاگرامش عکسی از خود در کشور فرانسه را به اشتراک گذاشته‌ است.

سایت چی بپوشم درباره استایل این بازیگر نوشته: استایل خیابانی نرگس با کنار هم قرار دادن تیشرت سفید، شلوار جین و کت جین تنظیم شده و با اکسسوری‌هایی نظیر کیف اسپرت زردرنگ، کفش اسپرت سفید، ساعتی که بند چرم عسلی دارد و کلاه باکت خزدار تکمیل گشته‌است.

آرایش او هم بسیار طبیعی بوده و چهره‌اش با لبخند دلنشین همیشگی او آراسته شده‌است. برخی از دنبال‌کنندگان او در اینستاگرام معتقدند که به نظر می‌رسد نرگس اخیرا کاهش وزنی ملموس داشته‌است

استایل پاییزی نرگس محمدی

منبع :خبر ملت 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *