کد خبر : 20432
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 12:15

ژست عکس پاییزی بدون چهره ویژه سال 2023 – 1402

ژست عکس پاییزی بدون چهره ویژه سال 2023 – 1402

اکثر عکاسان تصور می کنند ۳ ماه فرصت دارند تا در موقعیت مناسب به عکاسی مناظر پاییز بپردازند. اما واقعیت اینطور نیست و شاید فقط نیمی از این زمان بهترین شرایط برای عکاسی در پاییز است.

در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین مدلهای ژست عکس پاییزی بدون چهره ویژه سال 2023 – 1402 جلب می نماییم.

alt

 ژست عکس پاییزی بدون چهره؛ با طرح های شیک و زیبا مد سال

 

حالا وقت آن است یک استودیوی کوچک و دست ساز را روی میز اتاق یا میز آشپزخانه‌تان درست کنید. بهترین چیز این است که در این حالت شما مسئول همه چیز هستید و هیچ سوژه‌ای از دست شما در نخواهد رفت. می‌توانید سوژه‌های خود را مطابق دلخواهتان بچینید و یا نور آنها را به هر شکلی تغییر دهید. در واقع کنترل کامل بر روی نورپردازی و روشنایی خواهید داشت.

نکته دیگر این است که ابتدا باید فوکوس را بر روی حالت خودکار قرار دهید. سپس بر روی یک بخش نزدیک به مراسم آتش بازی فوکوس کنید و سپس به حالت دستی بروید تا در تاریکی نفطه کانونی‌تان از دست نرود.

 

ژست عکس پاییزی بدون چهره 1402؛ که حتما باید آن ها را مشاهده کنید

فصل پاییز در زمان مناسب چهره خود را در بسیاری از لوکیشن ها نمایان می کند.  اما باید فضاهای خاصی را برای عکاسی از زیبایی های این فصل انتخاب کنید. بهترین مناظر برای ثبت زیبایی های پاییز مناطق پوشیده از جنگل است. البته توجه کنید جنگلهای پوشیده از درختانی همیشه سبز مثل کاج گزینه مناسبی برای عکاسی پاییز نیست. جنگلهای پوشیده از درختان راش، بلوط، توسکا، افرا و… بهترین فضا برای عکاسی این فصل است.

اکثر عکاسان تصور می کنند ۳ ماه فرصت دارند تا در موقعیت مناسب به عکاسی مناظر پاییز بپردازند. اما واقعیت اینطور نیست و شاید فقط نیمی از این زمان بهترین شرایط برای عکاسی در پاییز است.
دلیل این مطلب تغییر تدریجی رنگ درختان و شرایط متغیر اقلیمی است. پاییز از مهرماه شروع می شود اما رنگها به سرعت تغییر نمی کنند و البته زمان دقیق تغییر رنگ هر منطقه را نمی توان حدس زد. چرا که ابری یا آفتابی بودن و سرمای ناگهانی این زمان بندی را تغییر داده و گاهی باعث از بین رفتن بی هنگام زیبایی های پاییز می شود.

READ
ایده عکاسی د رپاییز

جدیدترین ژورنال ژست عکس پاییزی بدون چهره 2023

alt

 

alt

 

alt

 

 

alt

عکس پاییزه پسرانه بدون چهره | عکس پاییزه خانوادگی بدون چهره | عکس پاییز برای پروفایل 

alt

altaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltaltalt

به انتهای مقاله جدیدترین مدل ژست عکس پاییزی بدون چهره سال 2023 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *