کد خبر : 19425
تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1402 - 14:04

۳۰ پیشنهاد جذاب و سورپرایزی هدیه برای روز دختر

۳۰ پیشنهاد جذاب و سورپرایزی هدیه برای روز دختر

تا کی می‌خواهید به محض فکر‌کردن به کلمه هدیه یاد ادکلن و شال و کتاب بیفتید؟ همه این‌ها اگر چه هدیه‌های خوبی هستند اما تقریبا تکراری شده‌اند. حالا من می‌خواهم به شما چند پیشنهاد برای انتخاب هدیه مناسب و خاص برای روز دختر…

بهترین هدیه برای روز دختر : تا کی می‌خواهید به محض فکر‌کردن به کلمه هدیه یاد ادکلن و شال و کتاب بیفتید؟ همه این‌ها اگر چه هدیه‌های خوبی هستند اما تقریبا تکراری شده‌اند. حالا من می‌خواهم به شما چند پیشنهاد برای انتخاب هدیه مناسب و خاص برای روز دختر…

 

ایده‌های عالی کادو برای دختران جوان و نوجوان

کادوی روز دختر چی بخریم؟

1) دستبند

  • به‌عنوان کادوی تولد یک دستبند زیبا با یک پیام الهام دهنده حک شده بر روی آن به همسر، خواهر یا دختر خود هدیه دهید.
  • این دستبند نه تنها برای مچ دست ظریف او مناسب است بلکه باعث تشویق او به جنگیدن در هنگام بروز مشکلات نیز می‌شود.
  • با این هدیه به او اطمینان می‌دهید که از حمایت بی قید و شرط شما برخوردار است و همچنین به او القا می‌کنید که به خودش اطمینان داشته باشد.

2) بالشتک مهتابی

یک کادوی تولد دخترانه متفاوت و البته زیبا و مطابق تکنولوژی روز. چراغ‌های LED درون این بالش‌ها باعث می‌شود که در تاریکی شب بدرخشد و جلوه بصری زیبا و دل‌نشینی در اتاق ایجاد کند.

To receive a gift

 

 

3) ساعت هوشمند

این یکی از گران‌ترین هدیه‌های تولد است که مطمئناً همه دخترخانم‌ها از آن خوششان می‌آید و تا سال‌های طولانی نیز برایشان ماندگار است. این هدیه علاوه بر جنبه زیبایی کاربردی نیز هست.

4) عروسک‌های پشمالوی بزرگ

اکثر دختر خانم‌ها (نه همه) علاقه شدیدی به عروسک‌های پشمالو دارند. برای این دسته از دخترها هیچ هدیه گران قیمتی در جهان وجود ندارد که بتواند به اندازه این عروسک‌ها احساساتشان را تحریک کند. اگر دختری هم که شما می‌خواهید برایش کادوی تولد بخرید علاقه‌ مند به عروسک هست مطمئناً یک خرس یا هر عروسک پشمالوی بزرگ دیگر او را هیجان زده خواهد کرد.

5) دفتر خاطرات

بسیاری از دخترها به دفتر خاطرات خود وابسته‌اند به ‌طوری‌که هیچ وقت آن را از خودشان دور نمی‌کنند. باور کنید یا نه او از دفتر خاطراتش با عشق و علاقه بسیار مراقبت می‌کند.پس اگر دختر مورد نظر شما هم به نوشتن و ثبت خاطرات روزانه‌اش علاقه مند است می‌توانید به‌عنوان کادوی تولد یک دفتر خاطرات با جلد چرم به او بدهید که تا همیشه برایش باقی بماند؛ و هرگاه خاطره‌ای در آن می‌نویسد یا چشمش به آن می‌افتد به یاد شما بیافتد.

6) اسپیکر لمسی بی‌سیم

اسپیکر لمسی برای کسانی که از درگیر شدن با سیم‌های در هم گره افتاده متنفرند، می‌تواند هدیه تولد مناسبی باشد. این‌گونه آن‌ها می‌توانند با خیال راحت و بدون سر و کله زدن با سیم‌ها آهنگ موردعلاقه خود را گوش دهند.

هدیه دادن

7) مونوپاد

این یک واقعیت اثبات شده است که دخترها ( البته نه همه) عکس گرفتن به‌خصوص سلفی گرفتن را دوست دارند. پس مونوپاد می‌تواند یک هدیه تولد جالب و کاربردی برای این دسته از دخترها باشد تا به راحتی بتوانند در زاویه‌های مختلف از خودشان عکس بگیرند.

READ
ایده و ژست عکس تولد در خانه

8) ست ساعت و کیف پول چرم

اگر به دنبال یک هدیه تولد شیک و زیبا برای همسر، خواهر یا دخترتان هستید، ست ساعت و کیف پول چرم می‌تواند گزینه مناسبی باشد که قطعاً هر خانمی آن را می‌پسندد.

9) باکس شکلات

یک باکس پر از شکلات مسلماً با مزاج هر دختری سازگار است. بنابراین میشه گفت که این یک کادوی تولد مناسب و مقرون به‌صرفه برای همه دخترخانم‌ها است.

10) کلکسیون لاک ناخن

این یک کادوی تولد لذت بخش برای دختران نوجوانی که عاشق لاک زدن و دیزاین ناخن‌هایشان هستند خواهد بود.

11) سرکلیدی حکاکی شده

سرکلیدی یک گزینه مناسب برای هدیه دادن به هر دو جنسیت دختر و پسر است.برای اینکه هدیه خودتان را خاص‌تر و به یادماندنی تر کنید می‌توانید یک جمله یا کلمه خاص بر روی آن حک کنید؛ یا یک سرکلیدی به شکل اسم یا عدد سن او برایش بخرید.

12) مجموعه کامل لوازم آرایشی

هر دختری نیاز به تعریف و تمجید از ظاهر و چهره‌اش دارد. آرایش می‌تواند به زیبایی او اضافه کند و او را ظریف‌تر جلوه دهد. بنابراین لوازم آرایش هم یکی دیگر از هدایای مناسب برای تولد دخترهای جوان و نوجوان است.

13) گلدان پر از گل

گل‌ها همیشه منعکس کننده حالات انسان‌ها هستند. از آنجایی که دخترها موجودات احساساتی هستند همیشه با دیدن گل‌های زیبا و معطر به وجد می‌آیند و حال و هوایشان عوض می‌شود.

پس با کادو دادن یک گلدان پر از گل‌های زیبا و معطر در روز تولدشان خوشحالشان کنید.

کاشت مو با جدید‌ترین متد روز دنیا(با قیمت سال گذشته | فرصت محدود)

14) هدفون با طرح گل

این یک هدیه تولد مناسب برای دختران نوجوانی است که بی‌شتر وقت خود را با گوش دادن به آهنگ و موسیقی می‌گذرانند.

15) شارژر گوشی قابل حمل (پاوربانک)

از آنجایی که امروزه همه مردم(خانم و آقا) وابسته به گوشی‌های خود هستند و دائماً در حال کار کردن با آن‌ هستند، مسلماً زود به زود نیاز به شارژ کردن گوشی خود پیدا می‌کنند. بنابراین یک شارژر قابل حمل می‌تواند یک کادوی تولد کارآمد و مناسبی برای هر شخصی باشد.

هدیه مناسب روز دختر

16) بابلیس (دستگاه حالت دهنده مو)

یک ویژگی مشترک که بین همه دخترها وجود دارد این است که همه آن‌ها توجه خاصی به موهای خود دارند. اکثر دخترهایی که موهای لخت دارند دوست دارند که موهایشان را فر کنند و در عوض آن‌هایی که موهای فر دارند به دنبال راهی برای لخت کردن موهای خود هستند.دستگاه حالت دهنده مو می‌تواند بهترین کادوی تولد برای اکثر دخترها باشد که به آن‌ها اجازه می‌دهد به‌راحتی موهایشان را حالت دهند.

READ
عکس نوشته روز دختر

17) کوله پشتی

تقریباً اکثر دخترهای نوجوان برای رفتن به مدرسه یا کلاس‌های آموزشی دیگر، از کوله پشتی برای حمل وسایلشان استفاده می‌کنند. بنابراین می‌شود گفت که کوله پشتی نیز جزء هدایای مناسب برای دختران در مقطع سنی نوجوانی است.

18) چاپگر فوری عکس

این هدیه تولد مناسب برای دخترانی است که علاقه فراوانی به عکاسی دارند. با استفاده از چاپگر به‌راحتی می‌توانند عکس‌هایی که با دوربین و یا تلفن همراه خود می‌گیرند را چاپ کنند.

19) عطر و اودکلن

همه دخترخانم‌ها علاوه بر این که به ظاهرشان اهمیت زیادی می‌دهند؛ دوست دارند که همیشه بوی خوبی داشته باشند. بنابراین عطر با رایحه مورد علاقه شان یک هدیه تولد خیلی مناسب برای آن‌هاست.

20) گارد تلفن همراه

گارد تلفن هم از آن دسته کادوهایی است که برای همه دختران در همه سنین مناسب است.

21) پازل سفارشی

یک ایده عالی برای کادو تولد دخترانه، طراحی یک پازل سفارشی از یکی از عکس‌های او و دوستانش و یا یکی از عکس‌های خنده دار و خاطره انگیز از دوران کودکی‌اش است.

22) کارت هدیه

درصورتی‌که سلیقه دختر مقابلتان را نمی‌دانید و یا اطلاع ندارید که در حال حاضر به چه چیزی بیش‌تر از همه نیاز دارد بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که یک کارت هدیه به‌عنوان کادوی تولد به او بدهید که هر چه نیاز داشت برای خودش بخرد.

23) دمپایی روفرشی عروسکی

دخترها معمولاً چیزهایی را دوست دارند که از نظرشان جذاب باشد. حتماً لازم نیست که یک هدیه تولد گران قیمت بخرید که آن‌ها را خوشحال کنید مطمئن باشید که یک هدیه کوچک و ارزان اما زیبا هم می‌تواند آن‌ها را سر ذوق بیاورد؛ مثل همین دمپایی روفرشی‌های پشمالوی دوست داشتنی یا هر شی فانتزی دیگری که می‌دانید می‌تواند نظرش را جلب کند.

24) کاپشن چرم

این یک هدیه تولد عالی و مناسب برای دخترانه متولد فصل زمستان است. زیرا هم شیک و زیباست و هم اینکه هرگز از مد نمی‌افتد؛ بنابراین برای دخترانی که همیشه دنبال لباس‌های شیک و مطابق مد روز هستند بسیار مناسب خواهد بود.

25) قاب عکس

یک ایده جالب دیگر این است که تعدادی از جذاب‌ترین و خاطره انگیزترین عکس‌های دخترتان را انتخاب کنید و آن‌ها را قاب کنید. می‌توانید آن‌ها را در چند قاب عکس جداگانه بگذارید و یا یک قاب عکس جعبه‌ای مانند تصویر زیر تهیه کنید. از این قاب عکس می‌تواند برای نگهداری وسایل و لوازم مورد علاقه‌اش نیز استفاده کند از این رو علاوه بر جنبه زیبایی کاربردی نیز هست.

READ
تم تولد مرد عنکبوتی (اسپایدر من) جذاب ترین تم پسرانه

هدیه مناسب روز دختر

26) جعبه زیورآلات موزیکال

تقریباً بیشتر دختران به زیورآلات و یا حتی بدلیجات علاقه زیادی دارند با توجه به این ممکن است که زیورآلات زیادی هم در اختیار داشته باشند. بنابراین یک جعبه جواهرات موزیکال می‌تواند هدیه تولد دخترانه مناسبی برای آن‌ها باشد که جواهراتشان را در آن نگهداری کنند.

27) کفش و لباس

مناسب‌ترین هدیه تولدی که می‌شود برای هر دختری و در هر سن و سالی گرفت لباس است. اما از آنجاییکه خریدن لباس برای دختر‌ها و خانم‌ها کمی مشکل است؛ بهتر است که از قبل از سلیقه آن‌ها آگاه شوید و یا در صورت امکان با خودشان به خرید بروید و لباس یا کفش موردنظرشان را به عنوان هدیه تولد برایشان بخرید.

28) ماگ جادویی

اگر به دنبال یک هدیه تولد سرگرم کننده و متفاوت برای دختر موردنظرتان هستید؛ ماگ‌ جادویی می‌تواند ایده خوب و جالبی برایتان باشد. این مدل ماگ نسبت به حرارت حساس است و وقتی که درون آن نوشیدنی داغ مثل چایی، قهوه و … ریخته شود رنگ و طرح آن عوض می‌شود؛ و وقتی که سرد می‌شود دوباره به حالت اول باز می‌گردد.

29) مجسمه چینی

این یک هدیه تولد دخترانه ماندگار و دوست داشتنی برای دختر مورد نظر شما خواهد بود؛ و می‌تواند به عنوان یک وسیله تزیینی آن را به اتاقش اضافه کند. ناگفته نماند که اکثر دخترهای نوجوان و جوان عاشق لوازم و وسایل تزیینی هستند و مجسمه تنها یک مورد از این وسایل تزیینی است می‌توانید به سراغ دیگر وسایل تزیینی دخترانه نیز بروید.

30) تنقلات ترش و نمکی‌

از دیر زمان خوراکی‌های ترش برای دختران ارزش و جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. لواشک، ترشک، آلوچه و تمبر هندی پای ثابت بسیاری از جمع‌های دخترانه‌اند. یکی از دلایل پاخور بودن درکه و تفرج گاه‌های اینچنینی بهره‌مندی از خوراکی‌های ترش و نمکی است. با بسته بندی‌های جذاب می‌توانید محصولات با کیفیت از رسته ترش و نمکی را تهیه کنید و به دختر مورد نظر هدیه دهید. البته اگر ظرافت‌های کار را مورد توجه قرار ندهید، قطعا هدیه‌تان مقبول نمی‌افتد.

۳۰ پیشنهاد جذاب و سورپرایزی هدیه برای روز دختر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *