کدام رنگ موی ایرانی بهتر است؟ معرفی 8 برند ایرانی برتر

 
بهترین رنگ موی ایرانی

رپورتاژانتخاب رنگ مو برای خانم ها به لحاظ قیمت و سالم بودن اهمیت زیادی دارد که ما قصد داریم در ادامه این مقاله رنگ موی مناسب به شما معرفی کنیم

خرید بهترین رنگ موها در ایران کار سخت و دشواری نیست ولی شناخت رنگ دانه های مو و استفاده از رنگ مو و واریاسیون های مناسب و با کیفیت، نیاز به آشنایی و تخصص دارد و ما سعی بر آن داریم که با معرفی چند رنگ مو برتر ایرانی شما زیبا جوهای عزیز با آگاهی بهتر، خریدی موفق داشته باشید.

برندهای معروف رنگ موی ایرانی که از نظر بسته بندی و کیفیت با برندهای رنگ مو خارجی با توجه به جنس و استراکچر مو و موقعیت آب و هوایی ایران مزیت برتری نسبت به برندهای خارجی موجود در بازار دارند و همچنین با برندهای خارجی در حال رقابت هستند.

برندهای شناخته شده در بازارهای سنتی و مارکت های آنلاین که شامل دوماسی، مارال، آتوسا رویال، دوشس، پرستیژ بدون آمونیاک، آوایی، آلبورا، دوپیر هستند.

بهترین رنگ موی ایرانی

معرفی بهترین رنگ موهای ایرانی

برای شناخت بهتر رنگ موهای ذکر شده در ادامه مزایای انتخاب هر کدام را ذکر می کنیم که بتوانید بهترین رنگ موی ایرانی را انتخاب کنید.

 

READ
معرفی بهترین کرم های مرطوب کننده در زمستان

1-     رنگ موی دوماسی

مزایای انتخاب رنگ مو دوماسی  https://saloncity.ir/categories/domacy-hair-color ، استفاده از چندین روغن بسیار مرغوب و با کیفیت در ترکیبات این محصول است و سلامت موی شما با توجه به استفاده از این روغن ها دغدغه شرکت دوماسی است. حرفه ای ترین مشاوره ها در شرکت دوماسی حتی به افراد مبتدی آموزش داده می شود که رنگ مناسب با موهای خود را انتخاب نمایند.

رنگ موی دوماسی

 

2-  رنگ موی مارال

برند مارال بیش از 45 نوع محصول متنوع آرایشی و بهداشتی دارد که رنگ مو مارال، یکی از محصولات برتر و پر فروش این شرکت می باشد. کیفیت رنگ مو برند مارال با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و مواد اولیه تضمین گردیده است. رنگ موی مارال را می توانید از نمایندگی های این برند مانند سالن سیتی خرید کنید. این رنگ مو قیمت بسیار مناسب دارد و از پرفروش ترین های بازار است که سایت سالن سیتی مناسب ترین قیمت را دارد و لینک ان ذکر شده است.

رنگ موی مارال 

 

3- رنگ موی آتوسا رویال

رنگ مو آتوسا رویال کراتینه با فرمولاسیون جدید و با حداقل میزان آمونیاک مزایای بهتری نسبت به برندهای موجود در بازار دارد، کاتالوگ رنگ مو آتوسا رویال بسیار متنوع می باشد و به شما در انتخاب رنگ مو کمک می کند.

READ
آموزش تصویری بستن مدل مو ساده و شیک دخترانه/بافت مو

رنگ موی آتوسا رویال

 

4-     رنگ مو دوشس

وجود ویتامین c در رنگ مو دوشس باعث تقویت ساقه مو شده و درصد آسیب پذیری مو را کاهش می دهد همچنین روغن زیتون موجود در این رنگ از خشک شدن مو جلوگیری می کند و باعث آبرسانی در این رنگ مو می شود.

مشاهده رنگ موی های برند دوشس

https://saloncity.ir/categories/dushess-hair-color

رنگ موی دوشس

 

5-     رنگ موی پرستیژ (بدون آمونیاک)

رنگ مو پرستیژ، رنگ موهایی بدون آمونیاک را تولید کرده است که برای افرادی که موهای کراتین شده و باردار و حتی افرادی که حساسیت به مواد شیمیایی دارند بسیار مناسب می باشد رضایت افراد و متخصصان از این برند رنگ مو بخاطر بهره گیری از عصاره گیاهی است.

رنگ موی پرستیژ

6-     رنگ موی آوایی

یکی از معتبر ترین برندهای رنگ موی ایرانی، آوایی است که با نسبت 1 به 1.5 از اقتصادی ترین رنگ موها برای سالن دارها محسوب می شود، و بسته بندی این محصول به قدری منحصر به فرد است که تا به حال نمونه تقلبی از آن معرفی نشده است. نمایندگی محصولات آوایی قادر به آن هستند که تمامی محصولات آوایی را به سراسر کشور توزیع کنند.

رنگ موی آوایی

 

7-     رنگ موی آلبورا

رنگ مو آلبورا یکی از قدیمی ترین برندهای شناخته شده در بازار ایران می باشد که قیمت مناسب آن باعث این شده است که طرفداران خاص خود را به دست آورد، تنوع کاتالوگی رنگ مو آلبورا می تواند اکثر سلایق را به خود جلب کند.

رنگ موی آلبورا

8-     رنگ موی دوپیر

رنگ مو دوپیر شامل روغن های بادام، کنجد، فندق، و سبوس برنج می باشد که همین ترکیبات باعث لطافت و تقویت مو می گردد و همچنین ویتامین های به کار رفته در فرمول این محصول از پوسیدیگی و خشکی موهای سر پس از رنگ کردن جلوگیری کرده و موجب درخندگی و تقویت مو می شود.

READ
چند راهکار برای افزایش ضخامت و حجم موها

رنگ موی دوپیر

منبع :شبره