کد خبر : 16413
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 فروردین 1397 - 17:32

سریال ستایش ۳ در تهران کلید خورد

سریال ستایش ۳ در تهران کلید خورد

تصویربرداری فصل سوم سریال ستایش با بازی نرگس محمدی و داریوش ارجمند از ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ در تهران آغاز شد. سریال ستایش ۳ در تهران کلید خورد سریال ستایش یکی از سریال هایی بود که در فصل او توانست مخاطبان زیادی را بخود دجلب کند و این استقبال سبب ساخت فصل دوم این سریال شد.

سریال ستایش ، سریال ستایش 3
تصویربرداری فصل سوم سریال ستایش با بازی نرگس محمدی و داریوش ارجمند از ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ در تهران آغاز شد.

سریال ستایش ۳ در تهران کلید خورد

سریال ستایش یکی از سریال هایی بود که در فصل او توانست مخاطبان زیادی را بخود دجلب کند و این استقبال سبب ساخت فصل دوم این سریال شد. اگرچه فصل دوم با جذابیت های فصل اول همراه نبود اما هنوز هم مخاطبانی در تلویزیون داشت و همین زمینه های ساخت فصل سوم این سریال را فراهم کرد.سریال ستایش

سریال ستایش

تصویربرداری فصل سوم سریال ستایش آغاز شد

تصویربرداری سریال ستایش ۳ به کارگردانی سعید سلطانی از۱۰ فروردین در تهران آغاز شده است.پیش تولید این سریال اوایل اسفند سال گذشته شروع شده بود.

سعید مطلبی نگارش ستایش ۳ را در ۳۰ قسمت بر عهده دارد و آرمان زرین کوب تهیه کننده این سریال است. تاکنون حضور نرگس محمدی و داریوش ارجمند در فصل سوم این سریال قطعی شده است.

نرگس محمدی

فصل سوم سریال ستایش با نرگس محمدی کلید خورد

فصل ۱ و ۳ ستایش، در سالهای ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد. نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، زهرا سعیدی، سیما تیرانداز، محمود عزیزی، مهدی پاکدل، حدیث میرامینی و … از بازیگران فصل های پیشین این سریال بودند.

نرگس محمدی

سریال ستایش ۳ با نرگس محمدی

سعید سلطانی کارگردان سریال های تلویزیونی در خصوص ساخت فصل سوم سریال ستایش گفت:پیش تولید سریال ستایش ۳، روزهای ابتدایی خود را سپری می کند.وی در ادامه بیان کرد:فیلمنامه سری سوم این مجموعه در ۳۰ قسمت نوشته شده و نگارش آن بر عهده سعید مطلبی است. این آخرین فصل سریال ستایش خواهد بود.

READ
نخستین فاجعه جشنواره فیلم فجر 95 رقم خورد!

سلطانی در پایان با اشاره به ایفای نقش بازیگران اصلی در این مجموعه اظهار کرد:تا امروز با بازیگران اصلی سریال ستایش، همچون نرگس محمدی و داریوش ارجمند قرارداد بسته ایم.

نرگس محمدی

سریال ستایش با نرگس محمدی و مهدی سلوکی جلوی دوربین رفت

قصه فصل سه در ادامه فصل دو است و درست از فردای روزی آغاز می شود که در قسمت پایانی فصل دو پخش شد. بازیگران ثابت ستایش۳ نیز همان بازیگران فصل های پیشین هستند و بازیگران جدیدی هم بنا به قصه به سریال اضافه خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *