کد خبر : 16008
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 بهمن 1395 - 22:11

رفع خستگی پوست صورت با 4 ماسک خانگی

رفع خستگی پوست صورت با 4 ماسک خانگی

رفع خستگی پوست صورت با 4 ماسک خانگی     خستگی پوست صورت همیشه باعث می شود شما صورتی ناراحت و نازیبا داشته باشید. با ما همراه شوید و با 4 ماسک خانگی خستگی پوست صورت تان را از بین ببرید. 4 ماسک خانگی برای از بین بردن خستگی پوست صورت ماسک خیار برای از


رفع خستگی پوست صورت با 4 ماسک خانگی

رفع خستگی پوست صورت با 4 ماسک خانگی

 

 

خستگی پوست صورت همیشه باعث می شود شما صورتی ناراحت و نازیبا داشته باشید. با ما همراه شوید و با 4 ماسک خانگی خستگی پوست صورت تان را از بین ببرید.

4 ماسک خانگی برای از بین بردن خستگی پوست صورت

ماسک خیار برای از بین بردن خستگی پوست صورت

این ماسک با تنظیم pH اپیدرم و رطوبت‌رسانی به پوست خستگی را از چهره می‌گیرد. برای تهیه این ماسک یک خیار را بشویید و با پوست ریز خرد کنید و در آب بریزید. اجازه دهید خیارها در یک ظرف چینی دربسته تا صبح در آب بماند. بعد آب را صاف و دستمالی را با آن نمناک کنید و روی تمام صورت جز دور چشم‌ها بزنید. این ماسک را می‌توانید تا 3 روز نگه دارید و استفاده کنید.

 

ماسک توت‌فرنگی و روغن بادام برای از بین بردن خستگی پوست صورت

این ماسک پوست صورت را درخشان‌ تر می‌کند و آثار خستگی را از بین می‌برد. برای تهیه توت‌ فرنگی را له و با یک قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین مخلوط کنید. روی صورت بزنید و 15 دقیقه به آن فرصت دهید و بعد با آب گرم بشویید. توت‌فرنگی مملو از ویتامین‌هایی است که برای پوست مفیدند و روغن بادام هم باعث لطافت پوست می‌شود.

READ
آیا رنگ مو سرطان زاست؟

 

ماسک زرده تخم‌ مرغ و عسل برای از بین بردن خستگی پوست صورت

اگر دور چشمانتان سیاه شده و پوستتان لک آورده و تیره شده، ماسکی از زرده تخم‌مرغ و گردو و عسل تهیه کنید و 10 دقیقه روی پوستتان بگذارید.

 

ماسک روغن زیتون و پرتقال برای از بین بردن خستگی پوست صورت

مرکبات و به‌ویژه پرتقال منبع غنی ویتامینC است. اگر صورت شما خسته است این ماسک می‌تواند به سرعت حس خستگی‌تان را رفع کند و شادابی را به پوستتان برگرداند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *