کد خبر : 1386
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1392 - 18:04

طرز تهیه بادکنک های ژله یی!/دسر

طرز تهیه بادکنک های ژله یی!/دسر

بادکنک های خودتون رو به میزان کمی باد کنید و اون ها رو با احتیاط داخل ژلاتین ذوب شده بغلطونید و خارج کنید. با زدن ضربات بسیار ملایم به بادکنک ها، ژله ی اضافی رو از روشون بگیرید و اجازه بدید بادکنک ها روی چنگال بمونن و کمی خودشون رو بگیرن

 

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”http://www.golbano.ir/” ]پیش از این که ژله رو روی سطح بادکنک بریزین روی سطح رو به سفیده ی تخم مرغ آغشته کنین بذارین یک کم خشک بشه و بعد روی سفیده ها رو یعنی روی سطح بادکنک که به سفیده ی تخم مرغ آغشته هست، ژله بریزین [/box]:
طرز تهیه بادکنک های ژله یی!/دسر
مواد لازم :
پودر ژله 4 بسته قرمز
پودر ژله سبز
پودر ژله آبی
پودر ژله زرد
آب جوش

ابتدا ژله تون رو آماده کنین. بهتر هست ژله به روش به ماری آماده بشه تا محصول نهایی، براق و زیبا باشه.می تونید از مایکرو هم کمک بگیرید.دقت کنید اگر به هنگام کار کف روی ژله به وجود اومد اون ها رو به دقت از ژلاتین تون با قاشق بگیرید و دور بریزید.سپس به تعدادی که قرار هست بادکنک ژله یی داشته باشید، بادکنک های خودتون رو به میزان کمی باد کنید و اون ها رو با احتیاط داخل ژلاتین ذوب شده بغلطونید و خارج کنید. با زدن ضربات بسیار ملایم به بادکنک ها، ژله ی اضافی رو از روشون بگیرید و اجازه بدید بادکنک ها روی چنگال بمونن و کمی خودشون رو بگیرن .این کار رو یعنی غلطاندن بادکنک ها در ژله و سپس گذاشتن شون برای خشک شدن، تا سه مرتبه انجام بدید و بعد بگذارید یک شب تا صبح، پروژه ی نهایی، خشک بشه.روز بعد با سوزن، آرام باد بادکنک ها رو خارج کنید و اضافات رو با احتیاط زیاد از درون ژله که خودش رو گرفته بیرون بیارید.حالا بادکنک های ژله یی تون آماده هستن برای این که شما اون ها رو روی کیک های خوشگل تون بگذارید .

نکات :
برای خالی کردن باد بادکنک ها، باید بادکنک رو سر و ته نگه می داشتی…. یعنی باید اون قسمت رو که بادکنک گره داره به سمت بالا و گردی بادکنک رو به سمت پایین می گرفتی…. بعد باد داخل بادکنک رو خارج می کردی…. جدا کردن بادکنک از ژله واقعا کار سختی هست و خیلی باید دقت کنی که بادکنک خراب نشه…..

بعد از خارج کردن زواید با دست تمیز باید داخلش رو یک کم شکل بدی تا خوب بایسته….

پیش از این که ژله رو روی سطح بادکنک بریزین روی سطح رو به سفیده ی تخم مرغ آغشته کنین بذارین یک کم خشک بشه و بعد روی سفیده ها رو یعنی روی سطح بادکنک که به سفیده ی تخم مرغ آغشته هست، ژله بریزین . ژله ات رو غلیظ تر بگیرین که کار حالت پاستیلی به خودش بگیره. ژله ها رو روز بعد در آخرین آزمایشم، پیش از خارج کردن بادکنک چند دقیقه یی به فریزر منتقل کردم.بعد گره رو آروم باز کردم تا بادکنک کاملا از باد خالی شد .

READ
آموزش شيريني هلندي با آناناس/ شیرینی مخصوص عید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *