کد خبر : 12917
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 بهمن 1393 - 0:00

آموزش ساخت دستبند چرمی دکمه ای و خال خالی

آموزش ساخت دستبند چرمی دکمه ای و خال خالی

دستبند های چرمی دستبند های چرمی همیشه مثل بقیه لوازم چرم از زیبایی و جلوه خاصی برخوردارن. حالا اگر این دستبند ها ساخت دست خودمون باشه که دیگه عالی میشه. در اینجا آموزش مرحله به مرحله چند دستبند زیبای چرم رو قرار میدم. چرم رو میتونید از بازار تهیه کنید. برای ساخت این دستبندها میتونید

دستبند های چرمی

دستبند های چرمی همیشه مثل بقیه لوازم چرم از زیبایی و جلوه خاصی برخوردارن. حالا اگر این دستبند ها ساخت دست خودمون باشه که دیگه عالی میشه. در اینجا آموزش مرحله به مرحله چند دستبند زیبای چرم رو قرار میدم.

چرم رو میتونید از بازار تهیه کنید. برای ساخت این دستبندها میتونید از لباس یا وسایل چرمی که حالا بلااستفاده شدن هم استفاده کنید. ولی پیشنهادم اینه که مقداری چرم تهیه کنید و در آموزش های امروز و آینده همراه ما باشید.

دستبند چرم

آموزش گام به گام ساخت دستبند چرمی زیبا دکمه ای

آموزش ساخت دستبند چرمی

همونطور که در تساویر مشخصه از یک مستطیل چرمی و چند مهره و یک نخ نایلون زخیم و یک دکمه استفاده کرده. شکلها کاملا واضحه و من توضیحی در موردشون نمیدم. فقط برای سوراخ کردن چرم از دستگاه پانچ مخصوص استفاده میکنن. اگر شما اولین بارتونه و دستگاه پانچ ندارید بهتون پیشنهاد میدم با یک میخ اینکار رو انجام بدید. البته باید خیلی مراقب باشد که چرم پاره یا خراب نشه. اگرم دستگاه پانچ داشتید که دیگه عالی میشه.

آموزش ساخت دستبند چرمی

 آموزش مرحله به مرحله ساخت دستبند چرمی خال خالی آسان

آموزش ساخت دستبند چرمی

این اون دستگاه پانچی بود که بالا گفتم. میبینید که به همین آسونی یه دستبند زیبا ساخته میشه و ما همین رو به چند برابر قیمتی که براش خرج شده میخریم.

آموزش ساخت دستبند چرمی

دستبند چرم به مدل بافت

این مدل هم خیلی آسونه و هم توی بازار زیاد دیدیم. با یه بند باید از داخل برش ها که هر کدوم رو با بقلیش جا به جا کردیم رد شیم.

اگرم خواستید اننتهای دستبند ها رو به جای بند سگک یا دکمه های فلزی بزنید، خرازی ها این کار رو انجام میدن. خیلی هم ارزونه.

دستبند چرم بافت

دستبند هایی که شما با چرم درست میکنید خیلی خیلی براتون ارزون میفته

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *