کد خبر : 12407
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 - 13:35

طرز نهیه پاپ کیک های مرمری بسیار زیبا

طرز نهیه پاپ کیک های مرمری بسیار زیبا

مواد مورد نیاز برای درست کردن این دستور غذایی : 1 – پاپ کیک های از قبل آماده شده و آماده برای تزئین 2 – میله های پاپ کیک 3 – آب نبات آب شده 4 – رنگ خوراکی پودری 5 – چند عدد کاسه 6 – روکش کیک و شیرین طرز تهیه : برای تهیه

مواد مورد نیاز برای درست کردن این دستور غذایی :
1 – پاپ کیک های از قبل آماده شده و آماده برای تزئین
2 – میله های پاپ کیک
3 – آب نبات آب شده
4 – رنگ خوراکی پودری
5 – چند عدد کاسه
6 – روکش کیک و شیرین

 طرز نهیه پاپ کیک های مرمری بسیار زیبا +عکس

طرز تهیه :

برای تهیه پاپ کیک ابتدا باید یک کیک اسفنجی بپزید. بعد آن را با مقدار کمک خامه کیک در یک کاسه ورز بدهید و به شکل توپ های گرد در آورید.

سپس میله های چوبی مخصوص پاپ کیک رو درون هر یک از پاپ کیک ها فرو کنین ، بعد روکش کیک و شیرینی که از فروشگاه تهیه کردین رو بیارین و اون رو به مدت 30 ثانیه درون مایکرو ویو قرار بدین ، سپس اون رو از مایکروویو بیرون بیارین و هم بزنین ، اگه دیدین که خوب ذوب نشده ، یه بار دیگه به مدت 30 ثانیه اون رو درون مایکروویو بذارین و این کار رو تا زمانی تکرار کنین که مایع روکش تا حدودی ذوب بشه اما هنوز مقداری ضخامت داشته باشه و غلیظ باشه .

پس از آماده شدن ، این روکش رو توی کاسه ها بریزین ، سپس رنگ خوراکی پودری رو به انتخاب خودتون و به هر رنگ دلخواهی که دوست دارین ، توی کاسه ها بریزین و با مایع روکش مخلوطش کنین . حالا پاپ کیک ها تون رو ابتدا توی ظرفی که مایع روکش خالص و بدون رنگ وجود داره ، فرو کنین . سپس با استفاده از یه چوب مخصوص پاپ کیک رنگ های خوراکی که آماده کرده بودین رو روی پاپ کیک ها بریزین ، توی تصویر ها می تونین ببینین که من این کار رو چطور انجام دادم . می تونین مثل من از ترکیب دو رنگ هم استفاده کنین . بعد از اینکه کار روکش زدن و رنگ کردن پاپ کیک ها تموم شد ، به مدت 5 الی 10 دقیقه اون ها رو جایی قرار بدین تا خشک بشن . پس از چند دقیقه که به پاپ کیک ها نگاه بندازین ، ممکنه ببینین مقداری از روکش از روی پاپ کیک ها به پایین چکیده شده ، مشکلی نیست ! با استفاده از یه چوب پاپ کیک ، دور تا دور روکش روی پاپ کیک ها رو صاف کنین .

توجه داشته باشین : زمانی که از روکش یا رنگ خوراکی مخلوط با روکش ، استفاده می کنین ، مایع روکش ها باید گرم باشن . چون اگه بخوان سرد بشن از حالت مایع در میان و سفت میشن . در اینجا کار تزئین پاپ کیک های ما به پایان رسید .

READ
معده چرا ورم میکند و چطوری معالجه می شود

 طرز نهیه پاپ کیک های مرمری بسیار زیبا +عکس

طرز نهیه پاپ کیک های مرمری بسیار زیبا +عکس

 طرز نهیه پاپ کیک های مرمری بسیار زیبا +عکس

 طرز نهیه پاپ کیک های مرمری بسیار زیبا +عکس

منبع :نیک صالحی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *