کد خبر : 18161
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 12:27

آموزش تزیین سکه سفره هفت سین 1402

آموزش تزیین سکه سفره هفت سین 1402

سکه در هفت سین نماد خیر و برکت است و از آن به این دلیل در سفره هفت سین استفاده می شود که در سال جدید اهل خانه پول و برکت زیادی بدست آورند.

انواع روش ها برای تزیین سکه سفره هفت سین را به شما عزیزان معرفی می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل تزیینات نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

سکه در هفت سین نماد خیر و برکت است و از آن به این دلیل در سفره هفت سین استفاده می شود که در سال جدید اهل خانه پول و برکت زیادی بدست آورند.

برای تزیین سکه سفره هفت سین ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به تزیینات دیگر اجزای سفره هفت سین سکه را به زیبایی تزیین کنید.

یکی از مهم ترین تزییناتی که با نزدیک شدن به سال جدید مورد توجه خانم ها قرار می گیرد تزیین سفره هفت سین است. برای داشتن سفره هفت سین شیک و متفاوت بهتر است همه اجزای سفره هفت سین نظیر سنجد و سیر و سکه و سیب و … را به زیبایی تزیین کنید.

تزیین سکه سفره هفت سین

روش های تزیین سکه سفره هفت سین

1. تزیین سکه هفت سین به شکل مخروطی

با استفاده از مقوا مخروط هایی به اندازه متناسب با سفره هفت سین خود درست کنید، سپس روی آن را سکه بچسبانید. به این ترتیب شما مخروط هایی از سکه خواهید داشت که برای تزیین سفره هفت سین می تواند استفاده کنید.

تزیین سکه هفت سین

2. تزیین سکه در تنگ شیشه ای

یکی از روش های آسان برای تزیین سکه هفت سین این است که یک تنگ شیشه ای را پر از سکه های سال نو کرده و آن را با روبان های رنگی و گل های مصنوعی تزیین نمایید.

READ
اموزش دوخت کیف چرم چهل تکه/کار باچرم

مدل تزیین سکه هفت سین

3. تزیین سکه هفت سین توپی شکل

برای تزیین سکه هفت سین توپی شکل می توانید از توپ های پلاستیکی یا مقوایی استفاده کنید. برای این کار از سکه های مصنوعی که سبک هستند استفاده نمایید و کل توپ را با سکه بچسبانید.

آموزش تزیین سکه هفت سین

4. تزیین سکه هفت سین به شکل دسته گل

در این روش باید از سکه های مصنوعی سال نو استفاده کنید و آن ها را کنار هم بچسبانید به گونه ای که چند دسته سکه بسازید. سپس از سیم گلسازی استفاده کرده و زیر هر دسته، سیم گلسازی بچسابنید.

در مرحله بعد هر دسته را به یک سیم گلسازی بزرگ تر وصل نموده و از شکوفه های کوچک برای تزیین آن استفاده کنید.

آموزش تزیین سکه برای سفره هفت سین

5. تزیین سکه هفت سین بیرون ریخته از جام

این روش بسیار آسان است. برای این کار از جام استفاده کنید، سپس سکه ها را به گونه ای داخل و بیرون از جان بریزید که گویی سکه ها از جام بیرون ریخته اند.

در آخر می توانید از روبان و گل های خشک برای تزیین جام استفاده نمایید.

تزیین سکه هفت سین عروس

6. تزیین سکه هفت سین با صندوقچه

در این روش می توانید از صندوقچه های کوچک تزیینی استفاده کنید. یک تکه اسفنج به اندازه صندقچه در کف آن قرار دهید. مقداری علف و گل خشک روی اسفنج بگذارید، سپس سکه های مصنوعی را روی علف ها بچسبانید.

READ
آموزش ساخت دستبند با سنجاق قفلی/هنرهای خانه

تزیین سکه برای هفت سین عروس

7. تزیین سکه هفت سین با مجسمه

در این روش تزیین سکه هفت سین، تکه ای تور بردارید و سکه ها را روی آن بچسبانید، سپس مجسمه ی دلخواه خود را برداشته و یک سر تور را به دست مجسمه بچسبانید یا با نخ دور دستش بپیچید تا محکم بایستد.

سکه هفت سین را چگونه تزیین کنیم

8. تزیین سکه هفت سین در خاک ژله ای

ساده ترین روش برای تزیین سکه هفت سین این است که مقداری خاک ژله ای را در یک جام یا تنگ بریزید و روی آن ها را سکه قرار دهید. در این روش به دلیل وجود رنگ های مختلف جذابیت خاصی وجود دارد.

آموزش تزیین سکه

9. تزیین سکه هفت سین به شکل کیسه فانتزی

از پارچه های گونی استفاده کنید و دو تکه مستطیلی شکل ببرید، سپس دو تکه را از لبه به هم دخته یک طرف آن را باز بگذارید.

آن را وارونه کرده و داخل آن را از الیاف پر کنید، سپس دو عدد سکه در گوشه آن طرفی که باز گذاشته بودید قرار داده و سکه ها را با چسب بچسبانید و بقیه آن را بدوزید.

در پایان مقداری سکه در اطراف کیسه دوخته شده بریزید.

دیزاین سکه سفره هفت سین

10. تزیین سکه هفت سین در ظروف تزیینی

اگر وقت کافی برای تزیین سکه هفت سین ندارید، می توانید از ظروف زیبایی که در بازار موجود است استفاده کنید. مقداری برنج کف ظرف بریزید و سکه ها را درون برنج ها قرار دهید. این کار هم موجب زیبایی بیشتر و هم موجب ایستادن سکه ها می شود.

READ
طرز تهیه یک سس رژیمی ساده و خوشمزه/آشپزی

مدل های تزیین سکه سفره هفت سین

 

 

منبع :دلگرم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *