کد خبر : 16394
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 - 0:00

توصیه های آرایش بهاری

توصیه های آرایش بهاری

با تغییر فصل سبک و رنگ آرایش صورت و موهای شما هم باید تغییر کند. پررنگ و کم رنگ شدن به همراه تحولات رنگهای محیط در فصول مختلف که برای زیبایی مناسب نیاز است. در آرایش بهاری هم اصول و نکاتی ارائه می شود برای خانم های حساس و دقیق در داشتن زیبایی مناسب است. شما

با تغییر فصل سبک و رنگ آرایش صورت و موهای شما هم باید تغییر کند. پررنگ و کم رنگ شدن به همراه تحولات رنگهای محیط در فصول مختلف که برای زیبایی مناسب نیاز است. در آرایش بهاری هم اصول و نکاتی ارائه می شود برای خانم های حساس و دقیق در داشتن زیبایی مناسب است. شما چقدر خودتان را با این تغییرات همراه و البته منطبق می کنید. باید بدانید همزمان با آغاز بهار، شما هم باید تغییراتی را در همین زمینه اعمال کنید. این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا چم و خم این تغییرات دست تان بیاید.آرایش بهاری

آرایش بهاری
آرایش بهاری

توصیه های آرایش بهاری

ویتامین بزنید بر بدن!

در کنار همه این مراقبت ها اضافه کردن برخی ویتامین ها به سبد توصیه های زیبایی را هم فراموش نکنید. در اولین قدم می توانید ویتامین ۳B را در برنامه بگذارید که لک و پیس های قرمز روی پوست را از بین می برد. ویتامین C به طور کلی لکه ها را از بین می برد و ویتامین E هم یک رطوبت رسان به معنای واقعی کلمه است. برای رطوبت رسانی، امگا۳ هم می تواند گزینه مناسبی باشد. در عین حال بهتر است در همه این موارد با پزشک خود مشورت کنید.

پشت ویترین بهاری!
کمی هم توجه تان را بدهید به تناژ رنگی شیشه عینک آفتابی تان. برای بهار که شدت آفتاب به اندازه تابستان نیست، بهتر است از شیشه های روشن تر استفاده کنید و صد البته رنگی تر. می توانید عینک تان را به یکی از رنگ های مورد علاقه تان در طبیعت انتخاب کنید. شک نکنید که خوش تیپ تر هم خواهید شد.

رطوبت فراموش نشود!
این نکته به خصوص برای آنهایی که در شهرهای کم بارش زندگی می کنند بسیار حائز اهمیت است. درست است که بهار رسیده و قاعدتا فصل بارندگی است اما این دلیل نمی شود که قید رطوبت رسانی به پوست تان را بزنید. کرم های مرطوب کننده در بهار سبک تر می شوند اما در عین حال باید روزی دو مرتبه از آنها استفاده کنید تا پوست تان را به اندازه کافی تغذیه کند.

آرایش بهاری

نکات و اصول آرایش بهاری

گونه های گل انداخته!

رژگونه از آن وسایل آرایشی است که با توجه به رنگش به صورت تان رنگ و رمق درست و حسابی می دهد. با این حال برای فصل بهار باز هم باید بروید سراغ روشن تر ها؛ مثلا رژگونه هلویی رنگ در فصل بهار بهترین انتخاب خواهد بود.

در برابر آفتاب!
ضد آفتاب البته از آن دست وسایل بهداشتی آرایشی است که باید در همه فصول استفاده شود اما اگر اینجا دوباره به آن پرداخته می شود دلیل دیگری دارد. برای بهار می توانید از ضدآفتاب های رنگ دار استفاده کنید و ترجیحا یکی دو درجه تیره تر از پوست خودتان. این یکی از نشانه های جانشینی گرما بر طبیعت به جای سرماست که در ظاهر شما نمود پیدا می کند.

READ
طرز تهیه شیر عسلی دارچینی/نوشیدنی

قیچی بهاری!
برای اولین تغییر مستقیم بروید سراغ قیچی! زمستان فصل سرما و خشکی بوده است. بنابراین وقت آن رسیده که با یک نوک گیری موهای مرده را دور بریزید و فضا را برای رویش موهای جدید مهیا کنید. اگر دلتان زیادی تغییر می خواهد می توانید حین نوک گیری مدل جدیدی هم به موهایتان بدهید که در نهایت می شود کوتاهی.

نکات و اصول آرایش بهاری

تغییرات برای آرایش بهاری و زیبایی مو

رنگی تر شوید

درست است که باید از رنگ های روشن تر در آرایش استفاده کنید، ولی در عین حال می توانید نمایی از رنگ آمیزی طبیعت را در آرایش تان هم به کار ببندید؛ به خصوص وقتی پای مهمانی رفتن در میان است. بروید سراغ سایه های رنگی؛ سبز و آبی و هر رنگ دیگری اما در ملایم ترین شکل ممکن.

کمرنگ ها رو می آیند!
وقتی وارد فصل بهار می شوید باید رژلب های تیره را کنار بگذارید و رژلب های رنگ روشن را رو کنید. صورتی ، سرخابی ، آجری و نارنجی همگی باید در روشن ترین حالت مورد استفاده قرار بگیرند. به همین سادگی.

کرم های لب فراموش نشود!
این کرم ها از آن دسته وسایل بهداشتی مراقبتی هستند که هیچ موقع سال نباید استفاده از آنها را فراموش کنید به خصوص که بهار فصل آلرژی است و اگر شما فردی آلرژیک باشید، احتمال خشک شدن لب های تان زیاد است. به همین منظور کرم های بسیاری وجود دارد که برخی حتی با پایه کره تهیه شده اند تا چربی لازم را به پوست لب شما برسانند.

آرایش بهاری

انتخاب لوازم آرایشی مناسب برای آرایش بهاری

صورت تان را برس بکشید!
حتما می دانید بهار فصل بروز آلرژی در شدیدترین حالت ممکن است. حالا شما جز اینکه می توانید از وسایل آرایشی ضدحساسیت استفاده کنید، بهتر است سراغ برس های پاک کننده صورت هم بروید. زمستان صورت تان را خشک کرده و حالا باید برای مصرف روزانه تان از این برس ها استفاده کنید تا هم گرده های طبیعی بهار را از روی صورت پاک کنید و هم اینکه پوستی سبک و لطیف داشته باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *