کد خبر : 16003
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 بهمن 1395 - 21:25

درمان آفت دهان با جویدن این سبزی معطر!!!!!

درمان آفت دهان با جویدن این سبزی معطر!!!!!

درمان آفت دهان با جویدن این سبزی معطر!!!!!     آفت دهان یکی از دردناک ترین و بدترین بیماری های دهان و دندان است. ریحان یکی از خوشبو ترین سبزی هاست که به راحتی می تواند آفت دهان شما را درمان کند. درمان آفت دهان با جویدن ریحان متخصص طب سنتی با اشاره به خواص


درمان آفت دهان با جویدن این سبزی معطر!!

درمان آفت دهان با جویدن این سبزی معطر!!!!!

 

 

آفت دهان یکی از دردناک ترین و بدترین بیماری های دهان و دندان است. ریحان یکی از خوشبو ترین سبزی هاست که به راحتی می تواند آفت دهان شما را درمان کند.

درمان آفت دهان با جویدن ریحان

متخصص طب سنتی با اشاره به خواص درمانی خاکشیر و ریحان گفت: خوردن عصاره ریحان با شکر جهت رفع درد سینه‌، تنگی نفس و سرفه موثر است. فرشته فقیهی در ارتباط با خواص خاکشیر اظهار داشت: خوردن یک تا دو قاشق غذاخوری خاکشیر با یک استکان آب جوش و کمی نبات هنگام صبح و زمانی که فرد ناشتا است برطرف کننده یبوست و بهبود دهنده بواسیر است.

وی افزود: حتی کودکان و افراد مسن هم می‌توانند از این ترکیب برای برطرف کردن یبوست استفاده کنند. همچنین مصرف یک لیوان آب سیب طبیعی با یک قاشق غذاخوری خاکشیر 2 تا 3 بار در روز برای بهبود انواع حساسیت‌ها و آلرژی مفید است.

متخصص طب سنتی با اشاره به اینکه مصرف خاکشیر با شیر چاق کننده بدن است گفت: مصرف خاکشیر با آب جوش البته بسیار رطوبت‌بخش بوده و برای برطرف کردن خشکی و خارش پوست مفید است.

متخصص طب سنتی درمورد خواص مصرف ریحان گفت: ریحان بازکننده انسداد عروق مغزی به ویژه در بیمارانی که دچار سکته مغزی شدند است همچنین این سبزی تقویت کننده معده و برطرف کننده نفخ به شمار می‌رود.

READ
۴ روش طبیعی در منزل تان دندان های تان را سفید کنید

فقیهی اضافه کرد: خوردن عصاره ریحان با شکر جهت رفع درد سینه‌، تنگی نفس و سرفه و بوییدن آن برای سردرد گرم‌ مزاجان و مسافرین مفید است.

متخصص طب سنتی در پایان جویدن ریحان را در بهبود آفت دهان موثر دانست و خاطرنشان کرد: تخم ریحان مناسب برای تمام مزاج‌ها است ولی مصرف کوبیده آن منع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *