کد خبر : 15250
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1395 - 23:33

آرایش ملایم مخصوص فصل تابستان

آرایش ملایم مخصوص فصل تابستان

  پوست هایلایت   داشتن یک آرایش طبیعی و ملایم بسیار مناسب است. یکی از کارشناسان آرایش و زیبایی تینا ترنبو توصیه می کند که از کانسیلرها برای گونه ها و بینی استفاده کنید تا پوستتان شفاف تر به نظر برسد. موهای صاف امروزه موهای مرتب و لخت و صاف هم زیباست و هم بسیار

 

آرایش ملایم مخصوص فصل تابستان

پوست هایلایت

 

داشتن یک آرایش طبیعی و ملایم بسیار مناسب است. یکی از کارشناسان آرایش و زیبایی تینا ترنبو توصیه می کند که از کانسیلرها برای گونه ها و بینی استفاده کنید تا پوستتان شفاف تر به نظر برسد.

موهای صاف

امروزه موهای مرتب و لخت و صاف هم زیباست و هم بسیار متداول است. اگر موهای صاف و لختی ندارید می توانید از اتوی مو استفاده کنید. فقط مراقب باشید اتوی مو زیاد داغ نشود.

سایه ارغوانی ملایم برای چشمها

سایه ملایم، چشمها را بزرگتر نشان می دهد. تینا کارشناس آرایش و زیبایی سایه و مداد چشم ارغوانی ملایم را در زیر چشم و پشت چشم توصیه می کند.

هدبند مشکی

اگر موهایتان به هم ریخته بود و برای مرتب کردن آن حوصله نداشتید از هدبند استفاده کنید. هدبند مشکی شیک تر است و موها را مرتب تر نشان می دهد.

خط چشم کبود برای زیر و روی چشم

خط چشم کبود برای زیر و روی چشم والبته باریک، چهره را باروح و جذاب می کند. می توانید از سایه خاکستری یا قهوه ای ملایم هم استفاده کنید.

پوش دادن موها

پوش دادن موها برای تابستان مناسب به نظر می رسد اما توجه داشته باشید که نباید موهایتان را زیاد پوش دهید. هرچه پوش موهایتان کمتر باشد زیباتر به نظر می رسید.

آرایش ملایم مخصوص فصل تابستان

خط چشم مشکی ضخیم

اگر چشمهایتان هیچ آرایشی ندارد یک خط چشم ضخیم اصلا زمان زیادی از شما نمی گیرد. خط چشم تان را با کمی فاصله از گوشه چشمتان بکشید و نزدیک به انتهای چشمتان قلم را کمی به سمت بالا برده و خط نازکی بکشید. بقیه آرایشتان را ملایم کنید تا خط چشمتان جلب توجه کند.

سایه قهوه ای یا دودی ملایم

سایه قهوه ای یا دودی ملایم برای چشمهایتان انتخاب کنید تا چهره ای جذاب پیدا کنید.

موهای نه چندان بلند و حالت دار

اگر قد موهایتان متوسط است و می خواهید مدل باز درست کنید بهتر است آنها را به دو طرف شانه هایتان بریزید نه به یک طرف. اما باز هم بستگی به مدل صورتتان دارد.

رژ صورتی روشن و براق

رژ صورتی روشن و براق بسیار جذاب است و البته زیاد هم زننده نیست

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *