کد خبر : 14478
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 - 18:40

اموزش ساک قلاببافی فقط با ترکیب سه نوع بافت

اموزش ساک قلاببافی فقط با ترکیب سه نوع بافت

  این ساک زیبا تهیه شده از موتیفهای مربع شکل با بافت بسیار ساده که الگوی آنرا در ادامه خواهید دید. .. مدل را با قلاب شماره 2.5  و با کاموای متناسب آن   ببافید تقریبا هم سایز نمونه در خواهد آمد اگر دستتان سفت بافت است بهتر است از قلاب شماره 3 استفاده کنید طرح

 

این ساک زیبا تهیه شده از موتیفهای مربع شکل با بافت بسیار ساده که الگوی آنرا در ادامه خواهید دید.

اموزش ساک قلاببافی فقط با ترکیب سه نوع بافتاموزش ساک قلاببافی فقط با ترکیب سه نوع بافت..

مدل را با قلاب شماره 2.5  و با کاموای متناسب آن   ببافید تقریبا هم سایز نمونه در خواهد آمد اگر دستتان سفت بافت است بهتر است از قلاب شماره 3 استفاده کنید

طرح c

رج اول را به تعداد مشخص شده زنجیره بزنید . رج دوم را که با علامت ضربدر مشخص شده با پایه کوتاه ادامه دهید رج سوم را با سه زنجیره آغاز کنید و سپس دو پایه بلند که هر دو با هم برداشته میشود را مطابق الگو روی پایه کوتاه رج قبل انجام دهید بعد یک زنجیره و دوباره دو پایه بلند که هر دو باهم برداشته شود همینطور ادامه دهید تا آخر..

طرحB

رج اول زنجیره به تعداد مشخص . رج دوم را با پایه کوتاه ادامه دهید . رج سوم را با یک زنجیره آغاز کنید و یک پایه کوتاه سپس یک پایه بلند همینطور تا آخر رج . رج چهارم را با پایه کوتاه ادامه دهید تا موتیف کامل شود.

طرح c

طرح سی طرحی تلفیقی و برجسته است . ابتدا 20 زنجیره بزنید و با یک زنجیره رج دوم را آغاز کنید روی هر زنجیره زیرین  یک پایه کوتاه بزنید . رج سوم را با سه زنجیره شروع کنید و پایه بلند ها را روی پایه کوتاه های زیرین  ببافید تا انتهای رج .

READ
مدل سبزه عید نوروز

رج چهارم را با یک زنجیره آغاز کنید سپس یک پایه کوتاه روی پایه ای که در تصویر راهنمای الگو میبینید بزنید قلاب را از پایه بعدی رد کرده و دانه ای بگیرید بعد روی قلاب پایه بلندی بزنید و به رج دوم برده از زیر پایه چهارم رد کرده و دانه بگیرید .این بافت را انجام دهید و حالا قلاب و جایگاه کاموا باید روی رج چهارم واقع باشد سپس روی پایه های زیرین با 4 پایه کوتاه کار را ادامه دهید از روی پایه بعد دانه بگیرید و کار برجسته کردن را مطابق الگویی که توضیح دادم انجام بدهید اما وقتی به رج دوم وصل میکنید روی پایه کوتاه شماره 5 باشد .

سعی میکنم از مراحل بافت تصاویری تهیه کنم و به نمایش بگذارم منتظر باشید..

اموزش ساک قلاببافی فقط با ترکیب سه نوع بافت

گرد آوری مطالب :ایران بانو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *