کد خبر : 13391
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 - 21:36

آموزش ساخت ژل مو طبیعی

آموزش ساخت ژل مو طبیعی

آموزش ساخت ژل مو طبیعی

مدل مو رنگ سال 2015

با تهیه ژل ها مو خانگی زیر موهایتان را بدون آسیب دیدن خوش حالت نگه دارید .

1 – ژل مو با دانه کتان و گلیسیرین
مواد لازم : تخم کتان آسیاب شده ( دو تا چهار قاشق غذاخوری ) , آب یا ترجیحا آب مقطر ( ۲۵۰ میلی لیتر ) , گلیسیرین ( نصف یک قاشق چایخوری ) , روغن گیاهی اسطو خودوس ( چهار تا هشت قطره )
روش تهیه : تخم کتان آسیاب کرده و با ۲۵۰ میلی لیتر آب معمولی یا آب مقطر مخلوط کنید و روی گاز بگذارید . به محض اینکه آب به جوش آمد آن را از روی شعله بردارید و بگذارید ۲۰ دقیقه بماند ; سپس آن را صاف کنید . این ترکیب باید به مدت یک ساعت و نیم بماند تا خنک شود ; سپس گلیسیرین و روغن گیاهی اسطو خودوس و یا هر گیاه دیگری را که دوست دارید به آن اضافه کنید . قبل از هر بار استفاده ژل را هم بزنید . این ترکیب صد در صد طبیعی و موثر به موها آسیبی نمی رساند .

2 – ژل مو با آلوئه ورا و روغن هسته انگور
مواد لازم : ژل آلوئه ورا (یک قاشق غذاخوری ) , روغن هسته انگور ( دو قاشق غذاخوری ) , آب ( یک فنجان ) , روغن گیاهی اسطو خودوس ( چهار تا پنج قطره ) , موم ( دو قاشق غذا خوری )

3 – ژل مو با ژلاتین
مواد لازم : ژلاتین آب شده ( دو قاشق غذاخوری ) , شکر ( یک قاشق غذاخوری ) , عسل ( یک قاشق غذا خوری ) , سفیده تخم مرغ ( یک عدد )
روش تهیه : عسل , شکر و سفیده تخم مرغ را مخلوط کنید . ژلاتین را در مقدار کمی آب حل و به مخلوط قبلی اضافه کنید . این ژل حالت دهنده طبیعی به صورت مایع است و مقدار کمی از آن موها را حالت داده و ثابت نگه می دارد .

READ
چطور حرفه ای ابرو برداریم/آرایش وزیبایی

روش تهیه : داخل یک ظرف شیشه ای روغن هسته انگور , موم و آب را مخلوط کرده و روی شعله ملایم قرار دهید . بعد از ۱۵ دقیقه آن را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید سرد شود ; سپس بقیه مواد را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا یکدست شود . این ژل به مدت یک ماه قابل نگهداری و استفاده است . از این ژل می توان برای مراقبت از پوست و همچنین موهایتان استفاده کنید . این ژل جذب فیبرهای مو شده و یک لایه حفاظتی روی آن ایجاد می کند و به همین دلیل موها را ثابت نگه داشته و حالت می دهد .

منبع :تی مدل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *