کد خبر : 11455
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 - 20:55

آموزش کت تزئینی قلاببافی با نخ ابریشم/قلاب بافی

آموزش کت تزئینی قلاببافی با نخ ابریشم/قلاب بافی

  مدل کت تابستانی کاموا ابریشم یا یازگل 4 تا میل قلاب شماره 3 برای بافت این کت ابتدا 5 تا زنجیره بافته و گرد کنید 6 تا زنجیره بافته یک پایه بلند ببافید و سه تا زنجیره و یک پایه بلند ادامه دهید تا تعداد پایه بلند ها با سه زنجیره اولیه به 6

 

کت تزئینی قلاببافی با نخ ابریشم

کت تزئینی قلاببافی با نخ ابریشم

مدل کت تابستانی

کاموا ابریشم یا یازگل 4 تا

میل قلاب شماره 3

برای بافت این کت ابتدا 5 تا زنجیره بافته و گرد کنید 6 تا زنجیره بافته یک پایه بلند ببافید و سه تا زنجیره و یک پایه بلند ادامه دهید تا تعداد پایه بلند ها با سه زنجیره اولیه به 6 تا برسد در آخر از روی زنجیره سوم بست بزنید

ردیف دوم : از روی پایه بلند ها یک پایه بلند و از وسط زنجیره ها یک پایه بلند ببافید و ما بین پایه بلند ها سه زنجیره ببافید .

ردیف سوم : از روی زنجیره های ردیف قبل دو تا پایه دوبل و مابین آنها سه زنجیره  ببافید .

ردیف چهارم : از روی زنجیره های ردیف قبل دو تا پایه دوبل و وسط دو پایه دوبل سه زنجیره و مابین دو پایه ها نیز سه زنجیره  ببافید .

ردیف پنجم : از وسط پایه دوبل ها یک اشکی دو تایی و مابین اشکی ها 5 تا زنجیره ببافید .

ردیف ششم : از روی زنجیره ها هر کدام یک چهارپایه ببافید ( یعنی دو تا پایه و دو تا زنجیره و دو  تا پایه بلند از یک جا ) . یک ردیف چهارپایه ها را پایه بلند و یک ردیف بصورت پایه دوبل ببافید و بافت را به اندازه وسط کار ادامه دهید .

بافت پشت کار : برای پشت لباس به اندازه فرد مورد نظر زنجیره می بافیم و از زنجیره چهارم یک چهارپایه می بافیم و مابین هر کدام چهارپایه ها دو تا زنجیره می بافیم . از اول تا آخر بدون کم و یا زیاد کردن از وسط چهارپایه ها ، چهارپایه می بافیم و بافت را ادامه می دهیم .

برای آستین ها : یک دانه دو پایه و یک دانه چهارپایه می بافیم و دو طرف چهارپایه ها پیکوت می بافیم و د ردیف بعدی جابجا می کنیم یعنی از روی چهارپایه دو پایه و از روی دو پایه چهارپای می بافیم و تا آخر ادامه می دهیم و مابین چهارپایه و دو پایه هم 5 تا زنجیره می بافیم و در آخر به بالا تنه وصل می کنیم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *

الهه دوشنبه 26 بهمن 1394 - 17:47

سلام.یه سوال دارم.چرا جلوی کار را میبافم جمع میشه