کد خبر : 9784
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1393 - 10:14

آموزش پلیور بافتنی زنانه جلو بسته /بافتنی

آموزش پلیور بافتنی زنانه جلو بسته /بافتنی

تعداد ۸ کلاف ۱۰۰ گرمی + میل شماره ۶ جلو : ۷۰ دانه سر انداخته و ۹ سانت کشباف یک زیر یک رو بافته سپس ۳ سانت ساده توری بافته که دانه ها از رو دیده شود سپس دانه ها را برای بافت مدل به ترتیب زیر تقسیم بندی نمایید: ۳ تا رو ۳ تا

مدل بافتنی زنانه با آموزش

تعداد ۸ کلاف ۱۰۰ گرمی + میل شماره ۶

جلو : ۷۰ دانه سر انداخته و ۹ سانت کشباف یک زیر یک رو بافته سپس ۳ سانت ساده توری بافته که دانه ها از رو دیده شود سپس دانه ها را برای بافت مدل به ترتیب زیر تقسیم بندی نمایید:

۳ تا رو ۳ تا زیر (اریپ) .۲ تا زیر (لوزی) ۱۴ تا زیر (حصیری ژته دار) ۲ تا زیر (لوزی ژته دار) ۳ زیر (اریپ) .۳ تا رو ۳ تا زیر (پیچ افقی) ۲ تا رو ۲ تا زیر ۲ تا رو ۲ تا زیر ۲تا رو ۳ تا زیر (پیچ افقی) ۳ تا رو ۳ تا زیر (اریپ) ۲ تا زیر (لوزی ژته ای) ۱۴ تا زیر (حصیری ژته دار) ۲ تا زیر (لوزی ژته دار) ۳ تا زیر (اریپ) ۳ تا رو.

توضیحات در مورد اصطلاحات:

اریپ : یک دانه را از درون یک دانه دیگر بیرون آورده هر دو را از زیر ببافید.
حصیری ژته دار : دو تا یکی از چپ به راست یک ژته ۲ تا یکی ۱ ژته ۲ تا یکی ۱ ژته.
لوزی ژته دار : ۱ ژته ۲ تا یکی از راست به چپ یا ۲ تا یکی از چپ به راست ۱ ژته.

پیچ افقی : هر ۲۰ سانت ۱ بار ۲ دسته ی ۳ دانه ای را از سمت چپ و راست با فاصله چند دانه را به تنهایی به اندازه فاصله بین ۳ دانه ها اضافه تر ببافید ۴ مرتبه دور هم پیچ داده و بافت را ادامه دهید.

بافت مدل جلو را با توجه به راهنما و تصویر نقشه های زیر تا ۷۵ سانت ببافید سپس برای حلقه آستین از هر دو طرف ۳ دانه کور کنید و ۱۷ سانت دیگر بافته و برای یقه ۱۶ دانه وسط را کور کنید و هر دو قسمت بدست آمده را جداگانه به این شکل ببافید که از سمت یقه دانه ها را به ترتیب ۱+۱+۲+۳ کور کنید. وقتی بلندی حلقه آستین به ۲۱ سانت رسید سرشانه را کور کنید.

پشت : ۷۰ دانه سر انداخته ۹ سانت کشباف بافته با بافت ساده ادامه دهید مانند جلو حلقه آستین را ایجاد کرده و بعد ۲۱ سانت کور کنید.

آستین : ۳۰ دانه سر انداخته بصورت کشباف ۱ زیر ۱ رو ۵۲ سانت ببافید . هر ۸ رج یکبار از هر دو طرف یک دانه اضافه کنید . سپس برای حلقه آستین ابتدا از هر دو طرف ۲ تا کور کرده و تا ۹٫۵ سانت هر رج کور نمایید.درزهای سرشانه پهلو ها و آستین را بدوزید.از دور تا دور یقه به تعداد لازم دانه بیرون آورده ۲۰ سانت کشباف ۱ زیر و ۱رو ببافید.۲ تکه به عرض قطر لوزی های بافته شده و به طول ۴۰ سانت بافته با فاصله های منظم به صورت پیله تا زده بدوزید و مانند تصویر در محل مناسب روی لباس وصل نمایید.

تصاویر ضمیمه :

مدل بافتنی زنانه با آموزش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *