کد خبر : 9171
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 13:45

آموزش گل آفتابگردان/آموزش گلسازی

آموزش گل آفتابگردان/آموزش گلسازی

   مواد لازم:                                                                   فوم زرد تیره و سبز صدری       رنگ روغن قرمز و نارنجی و قهوه ای و مشکی       سیم آفتابگردان       اسفنج ، میخک ، مخمل قهوه ای       نوار ساقه پیچ    طرز کار :      1. برش : ابتدا پس از کشیدن الگو روی فوم آن را برش میزنیم.     

   مواد لازم:                                                             آموزش گل آفتابگردان/آموزش گلسازی

      فوم زرد تیره و سبز صدری

      رنگ روغن قرمز و نارنجی و قهوه ای و مشکی

      سیم آفتابگردان

      اسفنج ، میخک ، مخمل قهوه ای

      نوار ساقه پیچ

   طرز کار :

     1. برش : ابتدا پس از کشیدن الگو روی فوم آن را برش میزنیم.

     2.  رنگ آمیزی : رنگ قهوه ای و قرمز را برای گلبرگ های مرکزی که الگوی کوچکتری دارند به دلیل اینکه باید تیره تر باشد مخلوط کرده و انتها و سر تیز گلبرگ ها را از پایین به بالا  سایه می زنیم، برای سایه زدن گلبرگ های بزرگتر از مخلوط رنگ قرمز و نارنجی استفاده می کنیم و فقط انتهای گلبرگ که به مرکز گل متصل می شود را سایه می زنیم.

     3. اتو کاری : گلبرگ ها را حرارت می دهیم و آنها را به صورت پیلیسه ای چروک می کنیم و انتهای گلبرگ ها را جمع می کنیم و گلبرگ های کوچک را بیشتر پیچ می دهیم. کاسبرگ را هم مثل گلبرگ ها پیچ می دهیم.

      4. مرکز گل : از اسفنج یک نیم کره نسبتاً مسطح برش می زنیم سپس آن را بشویید تا تمیز شود و می گذارید تا کاملاً خشک شود، حال تمام سطح برآمده اسفنج را با چسب چوب پوشانده و از مرکز شروع به چسباندن میخک ها کرده و آنها را در اسفنج فرو می کنیم، تا حدود نیم سانتیمتر به آخر مانده و تا چسب چوب خشک نشده مخمل را روی آن بپاشید، بگذارید تا مرکز گل کاملاً خشک شود.

     5. مونتاژ : از سیم شماره 5 حدود 2 الی 3 سانتیمتر را جدا کرده و به انتهای گلبرگ ها می چسبانیم و انتهای آنها را جمع می کنیم. حال گلبرگ های کوچک (که سیم هم ندارند) را با چسب حرارتی دور تا دور اسفنج چسبانده به صورتی که روی اسفنج بخوابد، گلبرگ های بزرگتر را در بین گلبرگهای قبل در اسفنج فرو می کنیم. سیم ساقه پیچی شده را با چسب چوب به پشت گل در مرکز می چسبانیم. در انتها هم کاسبرگ را از انتهای گلبرگ وارد کرده و با چسب حرارتی می چسبانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *