کد خبر : 7595
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 21:59

تقویت اعتماد به نفس/راز موفقیت

تقویت اعتماد به نفس/راز موفقیت

تقویت اعتماد به نفس یکی از رازهای رسیدن به موفقیت داشتن اعتماد به نفس است. اعتماد به نفس جاده کمربندی برای موفقیت وسکوی پرش برای رشد انسان است. برای موفق شدن همیشه باید خودباوری و اعتماد به نفس داشته باشیم. اعتماد به نفس مانند ویروسی مفید است که در بدن شما پراکنده شده است. اگر این ویروس را داشته

اعتماد به نفس-موفق باشی

تقویت اعتماد به نفس

یکی از رازهای رسیدن به موفقیت داشتن اعتماد به نفس است. اعتماد به نفس جاده کمربندی برای موفقیت وسکوی پرش برای رشد انسان است. برای موفق شدن همیشه باید خودباوری و اعتماد به نفس داشته باشیم.

اعتماد به نفس مانند ویروسی مفید است که در بدن شما پراکنده شده است. اگر این ویروس را داشته باشید، هر کاری بکنید آلودگی مثبتی خواهد داشت. اگر این ویروس را داشته باشید، هر کاری بکنید آلودگی مثبتی خواهد داشت. اگر این ویروس را نداشته باشید، هر کاری بکنید، در سایه قرار خواهد گرفت. افرادی که اعتماد به نفس ندارد، نه تنها از انجام کارهایی که به خوبی نمی دانند می ترسند، بلکه در انجام کارهایی نیز که در آن مهارت دارند دچار ترس می شوند، زیرا تردید دارند که در هر چیزی بتوانند خوب عمل کنند. اعتماد به نفس با موفقیت ها ساخته و محکم می شود و نبود اعتماد به نفس با شکست تشّدید می شود. اگر اعتماد به نفس شما دچار تزلزل شود، ابتدا به سمت کارهایی روی بیاورید که می توانید به بهترین وجه آنها را انجام دهدی؛ سپس به کارهای دشوارتر بپردازید.

self confidence رسیدن به موفقیت با داشتن اعتماد به نفس

 

موفقیت مارگارت

«مارگارت» بیش از سی سال به کار وکالت اشتغال داشت. او پرونده های بسیاری را وکالت کرده بود و به عنوان وکیلی شجاع و موفق شهرت یافته بود. اگر چه، وضعیت همیشه برای مارگارت مطلوب نبود. «در آغاز، با تمام موانعی که بر سر راه زنان قرار داده شده، با دشواری های زیاد روبه رو شدم. قضات دادگاه درباره آرایش و مدل موی سر مناسب و اینکه چه نوع لباسی در دادگاه بپوشم، سخنرانی می کردند. وقتی قاضی وارد اتاق می شد، می گفت صبح بخیر، آقایان انگار اصلاً مرا نمی دیدند. دادستان طوری به من نگاه می کرد گویی دختر بچه ای بیش نیستم.» این وضعیت یأس آور و دلسرد کننده بود. اما رو به رو شدن با این ناملایمات ثمری برای او و مشتریانش نداشت. «به دنبال راهی برای خروج از این وضعیت بودم و دریافتم که می توانم از این نگرش ها به نفع خودم استفاده کنم. بله، با من از طریق دلسوزی و ترحم برخورد می شد، اما معنی اش این بود که آنها مرا درک می کنند. من با هر چیزی با دیدی متفاوت روبه رو می شدم و گذشت های کوچک آنها ،اعتماد به نفس مرا بیشتر می کرد.» در حالی که پس از سال ها ،رفتار خشونت آمیز رخت بربسته بود، اما اعتماد به نفس مارگارت یکی از مهم ترین بخش های مهارت های قانونی او باقی ماند.

افرادی که احساس می کنند کم استعداد تر از افراد پیرامون خود هستند در حققیت، عقیده دارند که آن افراد از پس هر کاری که از آنها خواسته شود – آزمون های علمی، ورزشی و حتی بازی – بر می آیند.

READ
خواص دارویی نسترن/گیاهان دارویی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *