کد خبر : 7585
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 20:58

خستگی دشمن شماست/رازموفقیت

خستگی دشمن شماست/رازموفقیت

خستگی دشمن شماست خستگی از نیروی پشتکار و تصمیم گیری شما تغذیه می کند. با داشتن خستگی هیچ کس نمی تواند به کاری ثابت با همان وظایف، همان شور و شوق و علاقه اولیه ادامه دهد. برای ارزیابی یک فرصت شغلی، تنها به حجم کار و حقوق آن فکر نکنید؛ بلکه درباره خستگی تحققی کنید

خستگی دشمن شماست-موفق باشی

خستگی دشمن شماست

خستگی از نیروی پشتکار و تصمیم گیری شما تغذیه می کند. با داشتن خستگی هیچ کس نمی تواند به کاری ثابت با همان وظایف، همان شور و شوق و علاقه اولیه ادامه دهد. برای ارزیابی یک فرصت شغلی، تنها به حجم کار و حقوق آن فکر نکنید؛ بلکه درباره خستگی تحققی کنید میزان تنوع در وظایفی که انجام می دهید چگونه است.

«لورن شولتز» چهل و پنج سال به اداره شرکت ها و موج تکنولوژی در مدیریت داده ای  مشغول بود. برخی ایده های او به طرز استثنایی خوب عمل می کرد، برخی از ایده ها  با شکست روبه رو می شد که بلافاصله با ایده بهتری جایگزین می شد. «هر کاری که کرده ایم متکی به ایده  تازه ای که یکی از افراد ارائه می کرد، بود و ما ایده او را دنبال می کردیم.»  او دیگر  شرکت تازه ای را راه اندازی نمی کند. بلکه بیشتر، او از تجربه وسیع خود برای افزایش بهره وری شرکت های تجاری، تهیه فضا برای دفتر کار، مشاوره و سرمایه گذاری در تجارتی جدید استفاده می کند. کاری که لورن دوست دارد این است که آموخته های خود را برای کمک به شرکت های نوظهور مورد استفده قرار دهد. «هر روز، یک ماجرای تازه است. من مانند پدربزرگ ها هستم. مسئول چیزی نیستم، اما برای صحبت درباره همه چیز آماده هستم. من تجربه زیادی کسب کرده ام، پس چرا نباید آن را با مردم سهیم شوم؟ بهترین بخش کار با شرکت های مختلف، لذت بردن از آن است.»

شغل هایی که تنوع کمتری دارند، دو برابر مشاغل دیگر تعویض می وشند و کارکنان سه برابر رضایت کمتری از کار دارند واین شغل ها برای کارکنان خستگی های زیادی به همراه دارد.

 منبع:مجله اینترنتی موفق باشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *