کد خبر : 7220
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 12:08

طرز تهیه همبرگر مک دونالد/آشپزی

طرز تهیه همبرگر مک دونالد/آشپزی

طرز تهیه همبرگر مک دونالد شما می توانید همبرگر مک دونالد را در خانه با سلیقه خودتان درست کنید. افراد بسیاری عاشق همبرگر مک دونالد هستند بد نیست بدانید دیگر فرمول آماده کردن و طبخ همبرگر مک دونالد انحصاری نیست و افراد بسیاری در سراسر دنیا این همبرگر های خوشمزه را خود در خانه تهیه

طرز تهیه همبرگر مک دونالد

شما می توانید همبرگر مک دونالد را در خانه با سلیقه خودتان درست کنید.

افراد بسیاری عاشق همبرگر مک دونالد هستند بد نیست بدانید دیگر فرمول آماده کردن و طبخ همبرگر مک دونالد انحصاری نیست و افراد بسیاری در سراسر دنیا این همبرگر های خوشمزه را خود در خانه تهیه می کنند. خوب حال اگر می خواهید مزه این همبرگر معروف را بچشید کافی است دستور پخت ساده آنرا دنبال کنید و دست به کار شوید تا همبرگری خوشمزه و تازه آماده کنید.

طرز تهيه همبرگر مك دونالد

مواد لازم:

  • نیم کیلوگرم گوشت گوساله

  • جعفری خورد شده به مقدار لازم

  • پیاز خشک خورد شده

  • خردل

  • سس کچاپ

  • 4 قاشق غذا خوری نمک

  • دو قاشق غذا خوری اکسنت یا نمک اسید گلوتامیک
  • یک قاشق غذا خوری فلفل سیاه
  • یک چهارم قاشق غذا خوری پودر پیاز
  • کاغذ روغنی

طرز تهیه:

ابتدا ادویه ای را که مک دونالد استفاده می کند درست می کنیم. نمک، فلفل سیاه، اکسنت و پودر پیاز را با هم مخلوط کرده خوب هم بزنید.

گوشت گوساله را به 10 توپ مساوی تقسیم کنید و آنها را روی کاغذ روغنی بخوابانید. آنها را به مدت 1 ساعت فریز کنید تا هنگام پخت شکل خود را حفظ  کنند.

به پیاز خشک خود مقداری آب اضافه نمایید و آنرا در ظرف پلاستیکی در بسته ای قرار دهید. و آنرا به مدت نیم ساعت در فریزر قرار دهید سپس آب آنرا جدا کنید و دور بریزید. به آن در اصطلاح بیبی انیین می گویند

READ
طرز تهيه شربت ذرت خانگی

می توانید از خیار شور یا مانند آن برای ساندویچ خود استفاده کنید یا از سبزیجات تازه و کاهو این بستگی به سلیقه غذایی شما دارد.

برای نان ساندویچ هم می توانید از نان ساندویچ همبرگر معمولی استفاده کنید و بهتر است آنرا به دو تکه جدا تقسیم کنید.

حال باید اجاق خود را گرم کنید اگر اجاق الکتریکی داشته باشید برای این کار مناسب تر است و اگر دو اجاق دارید بهتر است یکی را برای همبرگر خود در دمای 375 تا 400 درجه گرم کنید و دیگر را برای نان همبرگر 350 درجه فارنهایت گرم کنید.

همبرگر یخ زده را در فر قرار دهید بعد از 30 ثانیه حرارت دیدن آنها را با دقت پخش کنید بهتر است از یک کف گیر فلزی استفاده کنید کمی ادویه مخصوص مک دونالد را که در ابتدای این مقاله نحوه تهیه آنرا توضیح دادیم به آن اضافه نمایید. و دوباره در اجاق قرار دهید.

نان ها را کمتر از دو دقیقه در اجاق دیگر خود قرار دهید.  بعد از یک دقیقه همبرگر ها را بر گردانید دقت کنید همبرگر ها را تکه نکنید. باز هم مقداری ادویه مخصوص مک دونالد را به آن اضافه نمایید در حالیکه سمت دیگر همبرگر شما می پزد روی نان خود مخلفاتی را که آماده کرده اید اضافه نمایید. روی نان قبل از هر چیزی مقداری خردل اضافه نمایید. مقدار کمی از بیبی انیین ای که قبلا طبق دستور آماده کرده اید داخل قسمت بالایی نان بریزید حال می توانید خیار شور یا هر مخلفاتی که دوست دارید اضافه نمایید اکنون باید همبرگر های شما آماده باشد آنها را از فر خارج نمایید و در داخل ساندویچ ها قرار دهید و شزو نمایید. خوشمزست نوش جان

READ
شش فن قوی برای آرامش روحی/روانشناسی

منبع:یادبگیر دات کام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *