کد خبر : 5943
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1392 - 19:03

آموزش ساخت گل شیپوری/آموزش گل سازی

آموزش ساخت گل شیپوری/آموزش گل سازی

    آموزش ساخت گل شیپوری   لوازم مورد نیاز : چسب حرارتی + نخ + نوار گاترین سبز یا قهوه ای +  پرچم کرم یا سفید + فوم کرم یا سفید + ساقه پلاستیکی + اتو برای شکل دهی به گلبرگ ها     روش ساخت : ابتدا برای هر گل الگویی مشابه الگوی

Translate to English

 

اموزش ساخت گل شیپوری

 

آموزش ساخت گل شیپوری

 

لوازم مورد نیاز : چسب حرارتی + نخ + نوار گاترین سبز یا قهوه ای +  پرچم کرم یا سفید + فوم کرم یا سفید + ساقه پلاستیکی + اتو برای شکل دهی به گلبرگ ها

 

الگوی گل بلندر شیپوری

 

روش ساخت : ابتدا برای هر گل الگویی مشابه الگوی بالا روی کاغذ بکشید سپس الگو را روی فوم قرار داده و به تعداد مورد نظر برش بزنید.

 

اتو را گرم کنید سپس تک تک گلبرگ ها را روی اتو قرار داده و به سرعت بردارید و به حالتی که در تصویر اول میبینید لوله کنید ، دقت کنید که زیاده از حد گلبرگ ها لوله نشوند ، همین اندازه که به سمت داخل برگردانده شوند کافی میباشد.

 

پس از اتمام اتو زدن گلبرگ ها باید ساقه ها را اماده کنید ، ساقه ها را تک تک با نوار گاترین تیره پوشش دهید ، برای این کار ابتدا نوار را در قسمت بالای ساقه یک دور بپیچید سپس با انگشت خود ان قسمت را نگهداشته و با دست دیگر ارام ساقه را بچرخانید ، نوار گاترین با این عمل ارام ارام تا پایین دور ساقه پیچیده میشود و شما فقط باید با انگشتان خود همراه با پیچیده شدن نوار به سمت پایین حرکت کنید و نوار را وی ساقه محکم نمائید.

READ
آموزش مانتو و شلوار زیبای بهاری

 

پس از اماده شدن ساقه ها تعدادی پرچم برای هر ساقه در نظر بگیرید ، پرچم ها را با نخ یا چسب حرارتی رو ساقه محکم کنید سپس هر گلبرگ را دور یک ساقه و پرچم اماده شده گذاشته و با چسب حرارتی یا نخ در جای خود ثابت کنید.

 

بسته به نوع گلدان تعداد گل ها را تعیین کنید ، این گل های زیبا نیازی به برگ ندارند ، با ایجاد تنوع در اندازه ساقه ها شکل زیبایی به دسته گل ها بدهید ؛ در کنار این گل ها میتوانید از شاخه های پیچ خورده یا خشک گیاهان و تزئینات دلخواه دیگر نیز استفاده کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *