کد خبر : 5396
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1392 - 9:26

آموزش ساخت سبد میوه با طالبی/میوه آرایی

آموزش ساخت سبد میوه با طالبی/میوه آرایی

آموزش ساخت سبد میوه با طالبی

 

 

سبد میوه با طالبی

 

سبد میوه با طالبی

 

طالبی میوه ای خوش طمع و دارای ظاهری گرد است ، میتوانید با دنبال کردن مراحل کار سبد زیبایی از طالبی داشته باشید و در مهمانی ها و جشن ها هنرتان را به نمایش بگذارید.

 

سبد میوه با طالبی

 

ابتدا سر طالبی را ( یک سوم طالبی ) بصورت کامل از بالا برش بزنید و جدا کنید و کناری بگذارید ، دو سوم باقی مانده برای ساخت سبد میوه است ، تخم های طالبی را با دقت از درون ان خارج کنید.

 

تزئین میوه با طالبی

 

روی بدنه طالبی ( به اندازه نصف طول طالبی ) برش های عمودی با فاصله مناسب  و در کنار هم ایجاد کنید و دور تا دور طالبی اینکار را ادامه دهید سپس از داخل نیز به اندازه همان ارتفاع که خط ایجاد کرده اید دورتادور گوشت طالبی را برش بزنید.

 

تزئین طالبی

 

بالای برش هایی که بصورت عمودی زده بودید به حالت 7 و 8 ببرید ؛ دور طالبی را کامل و تک تک 7 و 8 برش بزنید و پس از اتمام کار ارام پوست هر بخش را با چاقو از گوشت جدا کنید ( قطع نکنید ) و این کار را با تمام برگ ها انجام دهید.

 

تزیین طالبی

 

پس از انکه تمام برگ ها را از گوشت طالبی جدا کردید روی برگ ها ( پوست طالبی ) کار کنید ، با چاقو روی هر برگ رگبرگ هایی ایجاد کنید و این کار را تا پایان ادامه دهید.

READ
طرز تهیه کیک فرانکفورتر/آشپزی

 

تزیین طالبی

 

پس از اتمام کار قسمت بالایی درون طالبی را نیز برش های 7 و 8 بزنید ، پس از اتمام کار از سر طالبی که در اول کار بریده بودید با قاشق مخصوص بستنی یا هر وسیله مشابه دیگر برش هایی گرد از میوه دراورید و درون سبد میوه ای که اماده کرده اید بگذارید ، میتوانید از هندوانه و میوه ها با رنگهای دیگر نیز استفاده کنید

منبع:ایران کوک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *