کد خبر : 305
تاریخ انتشار : جمعه 14 تیر 1392 - 22:02

آموزش شمع سازی در صدف

آموزش شمع سازی در صدف

«» آموزش شمع سازی در صدف اگر شما کنار دریا زندگی می کنید حتما صدف های زیادی را کنار دریا دیده اید و به ان ها دسترسی دارید . در این پست شما با ایده ی شمع سازی در صدف آشنا می شوید . شمع های آماده کوچک که در ظرف های فلزی هستند و

«»

آموزش شمع سازی در صدف

اگر شما کنار دریا زندگی می کنید حتما صدف های زیادی را کنار دریا دیده اید و به ان ها دسترسی دارید . در این پست شما با ایده ی شمع سازی در صدف آشنا می شوید .

شمع در صدف

شمع های آماده کوچک که در ظرف های فلزی هستند و در بازار به فروش می رسند برای این تزیین این صدف ها مناسبند . ظرفی را از آب پر کنید . ظرف را روی اجاق بگذارید تا بجوشد . وقتی که آب جوشید ظرف دیگری را روی آب بگذارید و شمع های قالب بندی شده را داخل ان ظرف روی حرارت غیرمستقیم آتش بگذارید . بهترین مزیتی که این قالب های آماده دارند این است که ظرف شما به شمع آغشته نمی شود تا پس از انجام کار به زحمت لکه های شمع را از روی آن بردارید .

شمع در صدف (2)

صدف هایی را برای این کار انتخاب کنید که درشت باشند . پس از اینکه احساس کردید که پارفین های شمع قالب در حال آب شدن هستند و به راحتی از ظرف قالب جدا می شوند آن ها را برداشته و از قالب جدا کنید و داخل صدف بگذارید و صدف را این بار به جای قالب داخل ظرف در معرض حرارت غیرمستقیم قرار دهید تا پارفین موجود در ان شکل صدف را به خود بگیرد . در هر حال مواظب باشید که نخ در پارافین فرو نرود .

شمع در صدف (1)

این تزیینی رمانتیک را در کنار سفره های شام شبانه بگذارید و لحظاتی عاشقانه در کنار عزیزانتان را رقم بزنید .

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *