کد خبر : 2361
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آبان 1392 - 21:56

طرزبافت تاپ آستین رگلان یقه برگردان و کلاه و گردنبند/بافتنی

طرزبافت تاپ آستین رگلان یقه برگردان و کلاه و گردنبند/بافتنی

بعد از آن یک رج از زیر- یک رج از رو ببافید در رج سوم، سپس جهت بافتن پیچ مدل به این صورت دانه‌ها را تقسیم‌بندی کنید. 3 دانه از زیر- حاشیه- 4 دان وسایل مورد نیاز 5 کلاف 100 گرمی- میل شمارۀ 5/4 طریقۀ بافت تکۀ جلو 70 دانه سر انداخته شود. تا بلندی

طرزبافت تاپ آستین رگلان یقه برگردان و کلاه و گردنبند
بعد از آن یک رج از زیر- یک رج از رو ببافید در رج سوم، سپس جهت بافتن پیچ مدل به این صورت دانه‌ها را تقسیم‌بندی کنید. 3 دانه از زیر- حاشیه- 4 دان

وسایل مورد نیاز

5 کلاف 100 گرمی- میل شمارۀ 5/4

طریقۀ بافت تکۀ جلو

70 دانه سر انداخته شود. تا بلندی 5 سانتی‌متر کشباف 2 تا از زیر- 2 تا از رو ببافید.

بعد از آن یک رج از زیر- یک رج از رو ببافید در رج سوم، سپس جهت بافتن پیچ مدل به این صورت دانه‌ها را تقسیم‌بندی کنید. 3 دانه از زیر- حاشیه- 4 دانه از میل خارج کنید. با میل سمت چپ 2 دانۀ اول را از رو گرفته و با میل سمت راست 2 دانۀ دوم را از پشت گرفته، 2 دانه را به میل سمت چپ برگردانید و 4 دانه را از زیر ببافید. 4 دانۀ بعدی را از میل خارج کنید. با میل سمت راست 2 دانۀ‌ دوم را از رو گرفته و با میل سمت چپ 2 دانۀ اول را از پشت گرفته، 2 دانه را به میل سمت چپ برگردانید و 4 دانه را از زیر ببافید. 8 دانه از زیر- (8 دانه پیچ) 8 دانه از زیر- (8 دانه پیچ) تا آخر دانه‌ها ببافید. 3 دانه در آخر نیز جهت حاشیه از زیر ببافید. رج چهارم و پنجم و ششم را ساده ببافید. در رج هفتم به این صورت ادامه دهید. 3 دانه از زیر جهت حاشیه- 4 دانۀ بعدی را از میل خارج کنید با میل سمت راست 2 دانۀ دوم را از رو گرفته با میل سمت چپ 2 دانۀ اول را از پشت گرفته، 2 دانه را به میل سمت چپ برگردانید. 4 دانه را زیر ببافید. 4 دانۀ بعدی را از میل خارج کنید و با میل سمت چپ 2 دانۀ اول را از رو گرفته و با میل سمت راست 2 دانۀ دوم را از پشت گرفته، 2 دانه را به میل سمت چپ برگردانید و 4 دانه را از زیر ببافید. 8 دانه از زیر- 8 دانه پیچ بافت را به همین صورت تا آخر ببافید. 3 دانه در آخر جهت حاشیه از زیر ببافید. در ادامه هر 3 رج در میان رج سوم و هفتم را تکرار کنید. بافت را تا بلندی 30 سانتی‌متر ادامه دهید. بعد از آن جهت گودی حلقه آستین 3 دانه در یک رج از هر دو طرف بافت کم کنید و در ادامه هر یک رج در میان یک دانه در اول بافت و یک دانه در آخر بافت کم کنید و بافت را تا بلندی 12 سانتی‌متر ادامه دهید. دانه‌های باقیمانده را کور کنید و تکۀ پشت را نیز به همین صورت ببافید. در آخر درزهای کناری تاپ را دوخته و جهت بافت یقه دانه‌های باقیماندۀ یقه را وارد میل کرده و جداگانه تا بلندی 20 سانتی‌متر ببافید و هر یک رج در میان یک دانه در اول و یک دانه در آخر بافت اضافه کنید. یقه را با بافت 2 تا از زیر- 2 تا از رو ببافید. وقتی بافت یقه دو تکۀ جلو و پشت به پایان رسید درزهای دو طرف یقه را بدوزید.

READ
نابودی بدن با مصرف نوشابه/سلامت

تاپ بسیار زیبا و شیکی است. امیدوارم خانم‌های عزیز ببافند و مورد استفاده قرار دهند.

طریقۀ بافت کلاه

80 دانه سر انداخته شود. تا بلندی 5 سانتی‌متر کشباف ببافید. بعد از آن با بافت پیچ مانند مدل تاپ تا بلندی 25 سانتی‌متر ببافید. در آخر در یک رج 3 دانه را یکی کنید و تا آخر بافت جهت جمع شدن سر کلاه این کار را ادامه دهید. در آخر دانه‌های باقیمانده را کور کنید و درزهای کناری را دوخته و درز بالای کلاه را کوک زده، بکشید و جمع کنید. در اینجا بافت کلاه ما به پایان می‌رسد.

طریقۀ بافت گردنبند زنجیره

20 دانه سر انداخته شود.

رج اول: همه از زیر.

رج دوم: همه از رو.

رج سوم همۀ دانه‌ها را کور کنید. بافت را به صورت یک حلقه در آورید و دو سر آن را به هم بدوزید. 16 دانه حلقه به همین صورت ببافید. موقع دوختن دو سر حلقه باید حتماً از وسط حلقه قبلی رد کنید. بعد دو سر آن را به هم وصل کنید.

کلاه و گردنبند بسیار زیبا و شیکی است. امیدوارم خانم‌های عزیز ببافند و مورد استفاده قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *