کد خبر : 18274
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اسفند 1401 - 8:09

آموزش ساخت اسپری فیکس کننده آرایش براي عيد

آموزش ساخت اسپری فیکس کننده آرایش  براي عيد

اسپری تثبیت کننده آرایش از انواع محصولات آرایشی است که باعث می شود ماندگاری میکاپ شما بیشتر حفظ گردد و اگر شما تمایلی به استفاده از مواد آرایشی شیمایی ندارید می توانید اسپری فیکس کننده آرایش خانگی را خودتان بسازید و در صورت نیاز از آن بهره ببرید.

ساخت اسپری فیکس کننده آرایش با روش خانگی

در این بخش آموزش ساخت اسپری فیکس کننده آرایش خانگی را با 4 روش مختلف در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم که با استفاده از این مطلب بتوانید اسپری با کیفیتی را با روش خانگی در منزل تهیه کنید.

اسپری تثبیت کننده آرایش از انواع محصولات آرایشی است که باعث می شود ماندگاری میکاپ شما بیشتر حفظ گردد و اگر شما تمایلی به استفاده از مواد آرایشی شیمایی ندارید می توانید اسپری فیکس کننده آرایش خانگی را خودتان بسازید و در صورت نیاز از آن بهره ببرید.

روش ساخت اسپری فیکس کننده آرایش خانگی

چنانچه مایل هستید که آرایش شما ماندگاری بیشتری در هوای گرم داشته باشد پس از اتمام آرایش صورت حتما از فیکساتور و یا اسپری تثبیت کننده آرایش استفاده کنید.

روش های ساخت اسپری فیکس کننده میکاپ

با استفاده از مواد طبیعی می توانید انواع اسپری فیکس کننده را در منزل خود بسازید. باید توجه داشته باشید که این اسپری ها هیچ آسیبی به پوست صورت شما وارد نمی کنند زیرا از مواد طبیعی برای ساخت آنها استفاده می شود.

ساخت اسپری فیکس کننده آرایش با روش خانگی

۱. نحوه ساخت اسپری فیکس کننده میکاپ با گلیسیرین

وسایل مورد نیاز

  • آب مقطر
  • گلیسرین ۱۰۰ درصد
  • تونر
  • بطری اسپری خالی
READ
آموزش شنیون گل رز بدون موی اضافه

مراحل ساخت اسپری

در ابتدا 10 تا 15 قطره از کلیسرین را در یک بطری اسپری خالی کنید و سپس آب را به گلیسرین اضافه کنید و بطری را تکان دهید. تونر را هم به ترکیب مواد اضافه کنید و باز بطری را تکان دهید. برای تهیه این اسپری می توانید از تنور دلخواه خود مانند تونر گلاب و تونر آلوئه ورا و … استفاده کنید.

 

۲. نحوه ساخت اسپری فیکس کننده میکاپ با آلوئه ورا

برای تهیه کردن این اسپری در ابتدا ژل آلوئه ورا و آب مقطر را به نسبت یک به سه به یکدیگر درون بطری اسپری مخلوط کنید و بطری را تکان دهید و از فاصله ای دور روی صورت خود محلول تثبیت کننده را اسپری کنید و توجه داشته باشید که به کمک این محصول می توانید ماندگاری آرایش صورت خود را بیشتر کنید.

ساخت اسپری فیکس کننده آرایش با روش خانگی

۳. نحوه ساخت اسپری فیکس کننده میکاپ با گلاب

گلاب از انواع تونرهای طبیعی می باشد که باعث آبرسانی پوست می شود. نصف فنجان گلاب را با یک قاشق غذاخوری گیلیسرین ترکیب کنید و محلول مواد را در بطری اسپری بریزید و سپس بطری را تکان دهید تا محلول اسپری یکدست شود.

 

۴. نحوه ساخت اسپری فیکس کننده میکاپ با چای سبز

چای سبز خواص آنتی اکسیدانی دارد و باعث جوانسازی پوست می شود. برای تهیه کردن این اسپری ابتدا کمی آب مقطر را بجوشانید و یک عدد چای کیسه ای سبز ارگانیک را در آب جوش قرار دهید و اجازه دهید تا عصاره چای سبز وارد آب جوش شود و سپس 3 تا 4 قطره ویتامین E را به چای اضافه کنید و محلول مواد را در بطری اسپری بریزید و بطری را تکان دهید و از فاصله دور روی صورت خود اسپری کنید.

 

READ
روش پاک کردن رنگ شرابی از موها

نکات طلایی

  • این اسپری ها بدون مواد نگهدارنده هستند و شما می توانید با اضافه کردن چند قطره روغن ویتامین E ماندگاری اسپری را تا حدی زیادی بیشتر کنید.
  • ممکن است پس از استفاده از این نوع اسپری پوست صورت شما خشک شود که در این صورت بهتر است چند قطره روغن آرگان را به اسپری اضافه کنید.
  • برای خوشبو تر شدن اسپری می توانید از اسانس مورد علاقه خود استفاده کنید.
  • منبع :تاپ نا ز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *