کد خبر : 17738
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 16:57

تمیز کردن چدن های چرب

تمیز کردن چدن های چرب

تمیز کردن چدن های چرب شده اجاق گاز کار بسیار سختی است و به راحتی تمیز نمی شوند ولی با استفاده از این ترفند می توانید چدن ها را برق بیاندازید بدون اینکه ساعت ها وقت بگذارید و خسته شوید

ترفند تمیز کردن چدن روی گاز خیلی چرب با جوش شیرین تمیز کردن چدن گاز با سرکه و جوش شیرین  تمیز کردن چدن گاز با جوش شیرین   چدن روی گاز  تمیز کردن چدن گاز شیشه ای  تمیز کردن گاز لعابی سوخته jldc ;vnk ]nk 'hc

تمیز کردن چدن های چرب شده اجاق گاز کار بسیار سختی است و به راحتی تمیز نمی شوند ولی با استفاده از این ترفند می توانید چدن ها را برق بیاندازید بدون اینکه ساعت ها وقت بگذارید و خسته شوید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله ترفند تمیز کردن چدن روی گاز خیلی چرب با جوش شیرین  همراه ما باشید.

مواد لازم برای تمیز کردن چدن
جوش شیرین دو قاشق
سرکه یک لیوان
آب گرم به مقدار کافی
اسکاج یک عدد

تمیز کردن چدن روی گاز

مرحله اول

برای تمیز کردن چدن روی گاز در ابتدا آب گرم را داخل ظرف بزرگی می ریزیم چدن و سرشعله های گاز را داخل آن قرار می دهیم و سرکه را به همراه جوش شیرین می افزاییم.

مرحله دوم

برای چند ساعت چدن ها را به همین حالت می گذاریم بماند سپس از محلول خارج کرده و به همراه اسکاج و آب گرم آبکشی می کنیم و خشک کرده روی اجاق گاز بر می گردانیم.

تمیز کردن چدن های خیلی چرب

مرحله اول

برای چدن هایی که مدت زیادی شسته نشده اند و خیلی چرب شده است در یک کاسه جوش شیرین را به همراه کمی سرکه مخلوط می کنیم و یک خمیر نرم آماده می کنیم.

مرحله دوم

از این خمیر نرم و کمی روان روی تمام قسمت های چدن می مالیم و چدن ها را برای یک ساعت به همین حالت می گذاریم بماند سپس با اسکاج و آب گرم می شوییم و آبکشی می کنیم.

نکته شستن چدن

اگر چدن شما بزرگ بود ابتدا یک طرف آن را داخل مایع بگذارید وقتی تمیز شد طرف دیگر را داخل محلول قرار دهید تا تمیز شود و چربی ها از بین برود سپس آن را بشویید و آبکشی کنید و از نتیجه بی نظیر آن لذت ببرید.

READ
جرم گیری لاستیک ماشین لباسشویی

منبع :داجان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *