کد خبر : 16515
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 - 23:00

نکاتی درباره خانه داری مدرن

نکاتی درباره خانه داری مدرن

نکاتی درباره خانه داری مدرن دانستن این نکات ساده اما کاربردی مانند فوت کوزه‌گری می‌ماند. با اجرای این نکات ساده می توانید خیلی راحت و ساده یک کدبانوی حرفه‌ای و نمونه شوید. اگر هنوز در خانه‌تان جعبه نوار کاست‌های قدیمی دارید می‌توانید از آن برای نگهداری و مراقبت از سیم هندزفری، هدفن یا سیم usp

نکاتی درباره خانه داری مدرن

دانستن این نکات ساده اما کاربردی مانند فوت کوزه‌گری می‌ماند. با اجرای این نکات ساده می توانید خیلی راحت و ساده یک کدبانوی حرفه‌ای و نمونه شوید.

ipod accessories 300 نکات طلایی خانه داری مدرن

اگر هنوز در خانه‌تان جعبه نوار کاست‌های قدیمی دارید می‌توانید از آن برای نگهداری و مراقبت از سیم هندزفری، هدفن یا سیم usp استفاده کنید. به این ترتیب علاوه بر این‌که جای مشخصی را به این بخش از لوازم خود اختصاص می‌دهید، می‌توانید آن‌ها را درصورت لزوم به راحتی حمل‌کنید.

0603 matchbox sewing 300 نکات طلایی خانه داری مدرن

همه جعبه‌ها و قوطی‌های کبریت را دور نریزید. بعضی از آن‌ها را که رنگ و ظاهر زیباتری دارند را انتخاب کنید و از آن‌ها برای نگهداری سوزن ته گرد، کلیپس کاغذ و دکمه‌های کوچک و درشت استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید بدون صرف هزینه صاحب یک قوطی کوچک از وسایل ریز و کوچک خیاطی شوید.

0801 tissue plastic 300 نکات طلایی خانه داری مدرن

می‌توانید از جعبه دستمال کاغذی‌تان برای نگهداری کیسه‌های زباله استفاده کنید و کیسه‌ها را به‌گونه‌ای در آن قرار دهید که مانند زمانی که از دستمال کاغذی استفاده می‌کردید بتوانید از شیار روی جعبه، کیسه‌ها را بیرون بکشید. به این ترتیب ظاهری زیبا به مجموعه‌ای از کیسه زباله خود می‌دهید و می‌توانید از آن‌ها روی کابینت یا درون آن نگهداری کنید.

water tap bangles 300 نکات طلایی خانه داری مدرن

استوانه مقوایی درون دستمال کاغذی و کاغذ دستشویی یکی از بهترین گزینه‌ها برای نگهداری کلیپس‌ها و کش‌های سر شماست. با کمک این استوانه مقوایی از خرید جعبه‌های نگهداری کلیپس و کش بی‌نیاز می‌شوید. می‌توانید این استوانه‌ها را با سلیقه خود رنگ کنید و از آن‌ها روی میز آرایش‌تان استفاده کنید.

READ
چگونه تلخی زیتون را بگیریم؟

16316 cleaning corn toothbrush نکات طلایی خانه داری مدرن

برای جدا کردن کاکل بلال از روی آن بهترین وسیله یک مسواک تمیز است. با مسواک‌کردن دانه‌های بلال می‌توانید کاکل بلال را از سطح بلال جدا کنید. تنها دقت داشته باشید، حتما از مسواک نو استفاده کنید. این بار برای خرید مسواک نیازی نیست مسواک مرغوب یا خیلی گران بخرید. با کمک این برس کوچک می‌توانید خیلی زود از شر کاکل ذرت خلاص شوید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *