کد خبر : 16488
تاریخ انتشار : شنبه 1 اردیبهشت 1397 - 13:18

زمان دقیق پخش برنامه «خندوانه»

زمان دقیق پخش برنامه «خندوانه»

زمان دقیق پخش برنامه خندوانه تا کنون در هیچ منبع رسمی اعلام نشده بود اما در گفتگویی که با رامبد جوان در حاشیه جشنواره فجر شده بود آقای جوان زمان دقیق پخش این برنامه را اعلام کرد. برنامه خندوانه یکی از برنامه طنز در سبکه نسیم است که توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود

زمان دقیق پخش برنامه «خندوانه» برای اولین بار توسط رامبد جوان اعلام شد

زمان دقیق پخش برنامه خندوانه تا کنون در هیچ منبع رسمی اعلام نشده بود اما در گفتگویی که با رامبد جوان در حاشیه جشنواره فجر شده بود آقای جوان زمان دقیق پخش این برنامه را اعلام کرد.

برنامه خندوانه یکی از برنامه طنز در سبکه نسیم است که توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کندو همه بینندگان منتظر پخش سری های جدید این برنامه باشند. طبق اعلام رامبد جوان مبنیبر زمان پخش برنامه خندوانه این برنامه در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه روی آنتن می رود.

در حاشیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، رامبد جوان در گفتگویی اعلام کرد:برنامه تلویزیونی «خندوانه» از ۲۶ اردیبهشت، روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

او همچنین گفت: این برای اولین بار است که تاریخ دقیقی از خندوانه ارائه می‌شود.

گفتنی است؛ پیش از این بار‌ها در خصوص زمان پخش فصل پنجم خندوانه حرف و حدیث‌هایی مطرح شده بود.

اعلام زمان پخش برنامه خندوانه در گفتگو با رامبد جوان

زمان پخش برنامه خندوانه

مشخص شدن زمان پخش برنامه خندوانه

بیشتر بدانید : خندوانه را چگونه و چقدر باید نقد کنیم؟

در جامعه ایرانی که هنوز در حوزه های همچون اقتصاد مثل بانکداری و یا فرهنگ مثل نوعو میزان حجاب سخت در مسیر اسلامی شدن هستیم، مقوله طنز را نیز نمی توان جدا از روند کلیجامعه امروز ایران بررسی و نقد کرد.

READ
بیو گرافی حدیثه تهرانی به همراه مصاحبه /هنر

برنامه طنز و سرگرمی موفق خندوانه پس از چند سال کار مدوام چد روز قبل به پایان رسید.گرچه برخی حواشی در هفته های اخیر این برنامه پررنگ بود ولی اینک جدای از این حواشی باید به مجموع روندبرنامه خندوانه پرداخت. در همین راستا می توان نکات ذیل را بیان کرد:

نکات مهمی در مورد برنامه خندوانه

الف: برنامه خندوانه بی شک در حوزه سرگرمی و خنداندن مردم و جذب مخاطبین موفق بودهو شاید در دو دهه اخیر بتوان آن را یکی از ماندگارترین برنامه های تلوزیونی در حوزه طنز و سرگرمی دانستکه از رسانه ملی پخش شده است. این برنامه آنقدر موفق بود که بتوان آن را یکی از عوامل اصلی ارتقا بیننده شبکه نسیمو مطرح شدن آن در میان شبکه های دیگر در سال های اخیر سیما نیز دانست.

این نکته را نیز باید تصریح کرد که خندوانه پس از یک دوره موفق تلوزیون در پخش سریال هایپر مخاطب طنز اینبار زمینه ساز برنامه های جدید و متفاوت تری برای شبکه های تلوزیونی نیز در حوزه طنز شد.

زمان پخش برنامه خندوانه

زمان پخش برنامه خندوانه سری جدید

ب: حواشی خندوانه گاه بر متن آن غلبه می کرد ولی درباره این حواشی نیز می توانچند نکته را بیان کرد. البته حواشی که حوزه اخلاق جامعه ایرانی و یا مباحث مذهبی را گاه تهدیدمی کرد قطعا قابل چشم پوشی نیست ولی برخی حواشی دیگر که گاه از کج سلیقگی یا بر اثر غفلت صورت پذیرفتهبه علت روند رو به رشد و تداوم مثبت این برنامه قابل چشم پوششی و گذشت است.این نکته نیز از عدالت به دور نیست اگر یادآوری کنیم و یا تذکر بدهیم که تعداد حواشی در قیاسبا مدت طولانی بودن پخش این برنامه کم بوده و به همین دلیل هم قابل چشم پوشی است و هم کمتر حاشیه سازی(با توجه به مدت طولانی که خندوانه از تلوزیون پخش شده) نکته مثبت این برنامه محسوب می شود.

READ
بازیگرانی که مهاجرت کردند و سریال هایی که منشوری شدند!

نقد هایی بر برنامه خندوانه

ج: تجربه تلوزیون و سینما نشان می دهد که تهیه برنامه، سریال و فیلم با تم طنز از فیلم هایجدی گاه کنترل حواشی اش و یا جلوگیری از شکسته شدن اخلاق و عرف جامعه در آن سخت تر از از برنامه هایگاه جدی است. از همین منظر نیز هم خندوانه تجربه نوی محسوب می شود و هم کم بودن تعدادحواشی آن قابل تقدیر است.

د: اما خود رامبد جوان نیز به ختدوانه مدیون است. او در خندوانه در جامعه ایران محبوب تر شدو یا به عنوان یک مدیر برنامه فرصت بسط نفوذ و مدیریت خود حتی در میان دیگر بازیگران طنز را پیدا کرد و از یک بازیگرطنز و البته موفق تا حد یک مدیر حوزه طنز ارتقا جایگاه و منزلت پیدا کرد. اما مهم تر از همه خود رامبد جواننیز با خندوانه عمیق تر در حوزه طنز و طنزپردازی شد. رامبد قبل از خندوانه با رامبد بعد ازخندوانه تغییرات زیادی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *