کد خبر : 16413
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 فروردین 1397 - 17:32

سریال ستایش ۳ در تهران کلید خورد

سریال ستایش ۳ در تهران کلید خورد

تصویربرداری فصل سوم سریال ستایش با بازی نرگس محمدی و داریوش ارجمند از ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ در تهران آغاز شد. سریال ستایش ۳ در تهران کلید خورد سریال ستایش یکی از سریال هایی بود که در فصل او توانست مخاطبان زیادی را بخود دجلب کند و این استقبال سبب ساخت فصل دوم این سریال شد.

سریال ستایش ، سریال ستایش 3
تصویربرداری فصل سوم سریال ستایش با بازی نرگس محمدی و داریوش ارجمند از ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ در تهران آغاز شد.

سریال ستایش ۳ در تهران کلید خورد

سریال ستایش یکی از سریال هایی بود که در فصل او توانست مخاطبان زیادی را بخود دجلب کند و این استقبال سبب ساخت فصل دوم این سریال شد. اگرچه فصل دوم با جذابیت های فصل اول همراه نبود اما هنوز هم مخاطبانی در تلویزیون داشت و همین زمینه های ساخت فصل سوم این سریال را فراهم کرد.سریال ستایش

سریال ستایش

تصویربرداری فصل سوم سریال ستایش آغاز شد

تصویربرداری سریال ستایش ۳ به کارگردانی سعید سلطانی از۱۰ فروردین در تهران آغاز شده است.پیش تولید این سریال اوایل اسفند سال گذشته شروع شده بود.

سعید مطلبی نگارش ستایش ۳ را در ۳۰ قسمت بر عهده دارد و آرمان زرین کوب تهیه کننده این سریال است. تاکنون حضور نرگس محمدی و داریوش ارجمند در فصل سوم این سریال قطعی شده است.

نرگس محمدی

فصل سوم سریال ستایش با نرگس محمدی کلید خورد

فصل ۱ و ۳ ستایش، در سالهای ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد. نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، زهرا سعیدی، سیما تیرانداز، محمود عزیزی، مهدی پاکدل، حدیث میرامینی و … از بازیگران فصل های پیشین این سریال بودند.

نرگس محمدی

سریال ستایش ۳ با نرگس محمدی

سعید سلطانی کارگردان سریال های تلویزیونی در خصوص ساخت فصل سوم سریال ستایش گفت:پیش تولید سریال ستایش ۳، روزهای ابتدایی خود را سپری می کند.وی در ادامه بیان کرد:فیلمنامه سری سوم این مجموعه در ۳۰ قسمت نوشته شده و نگارش آن بر عهده سعید مطلبی است. این آخرین فصل سریال ستایش خواهد بود.

READ
بیوگرافی الناز شاکردوست/هنر

سلطانی در پایان با اشاره به ایفای نقش بازیگران اصلی در این مجموعه اظهار کرد:تا امروز با بازیگران اصلی سریال ستایش، همچون نرگس محمدی و داریوش ارجمند قرارداد بسته ایم.

نرگس محمدی

سریال ستایش با نرگس محمدی و مهدی سلوکی جلوی دوربین رفت

قصه فصل سه در ادامه فصل دو است و درست از فردای روزی آغاز می شود که در قسمت پایانی فصل دو پخش شد. بازیگران ثابت ستایش۳ نیز همان بازیگران فصل های پیشین هستند و بازیگران جدیدی هم بنا به قصه به سریال اضافه خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *