کد خبر : 16173
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 بهمن 1396 - 22:18

آموزش بافت زیباترین ژاکت بافتنی

آموزش بافت زیباترین ژاکت بافتنی

  دوستان برای بافت این مدل که اندازه های ما برای سایز ۳۶ و ۳۸ هست ۵ کلاف لازم داریم که با میل شماره ۴ بافته می شه. آموزشش به این صورته:     مدل های بافت استفاده شده در این بافتنی : مدل بادکنکی (آخر نوشته آموزش داده شده) جلو : ۴۵ دانه سر

folklorik-4373

 

دوستان برای بافت این مدل که اندازه های ما برای سایز ۳۶ و ۳۸ هست ۵ کلاف لازم داریم که با میل شماره ۴ بافته می شه.

آموزشش به این صورته:

 

 

مدل های بافت استفاده شده در این بافتنی : مدل بادکنکی (آخر نوشته آموزش داده شده)

جلو : ۴۵ دانه سر انداخته ، ۱۸ رج ساده می بافیم. بعد شروع به بافت نقشه کرده ، قد بافت به ۲۵ سانتی متر که رسید ، برای حلقه آستین از یک طرف ۱+۲+۳ دانه کور می کنیم. قد بافت به ۴۰ سانتی متر که رسید، برای گودی یقه از طرف دیگر ۱+۱+۵+۵+۵+۵ دانه کور می کنیم. ۱۸ دانه که در سرشانه باقی ماند، دانه ها را کور می کنیم.

woolen

پشت : ۹۰ دانه سر انداخته ،۱۸ رج ساده بافته، با بافت نقشه ادامه می دهیم. بعد از آن برای حلقه آستین ۱+۲+۳ دانه کور می کنیم. قد بافت به ۴۵ سانتی متر که رسید دانه ها را کور می کنیم.

woolen2

آستین : ۴۲ دانه سر انداخته ، ۱۸ رج ساده بافته ، با بافت نقشه ادامه می دهیم. بعد از آن هر ۵ رج یکبار از هر دو طرف یک دانه اضافه می کنیم. بعد از آن ، برای حلقه آستین ۴۰ سانتی متر بافته ، از هر دو طرف ۱+۲+۳ دانه کور کرده ، در رج های رفت بعدی نیز یک دانه کور می کنیم تا اینکه ۲۰ دانه در سرشانه باقی بماند.

READ
آموزش دوخت جامدادی گربه ای /خیاطی

woolen3

یقه : از دور یقه دانه در آورده ، ۱۴ رج ساده بافته و دانه ها را کور می کنیم.

سجاف جلو : از سجاف جلو دانه در آورده ، ۱۰ رج بافته و کور می کنیم.

 

توضیح مدل : (۷ دانه برای سجاف جلو ساده بافی می کنیم.) ۵ دانه زیر بافته، ۵ دانه بعدی را به این ترتیب : ۱ زیر ، ۱ ژته ،۱ زیر ، ۱ ژته بافته ، ۵ دانه بعدی را نیز زیر می بافیم. به همین ترتیب همه دانه ها را بافته و در رج برگشت ، ۵ دانه ای که وسط آنها ژته انداخته بودیم را بین خود ۹ رج ساده بافته و در رج دهم ، همه دانه ها را دوتایکی می کنیم تا ۵ دانه باقی بماند. پس از آن ۵ دانه بعدی را نیز بافته و به همین ترتیب همه ۵ دانه ژته دار را مدل پفکی می بافیم. در رج بعدی به همین ترتیب این بار پفکی ها را جابجا می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *